Rondreis zuidoost Europa

Hallo!

Ik ben Richard een avontuurlijke jongen van 24 en opzoek naar een reisgenoot m/v. Mijn plan is om dit jaar eens een rondreis te maken door zuidoost Europa. Zelf zit ik te denken aan de landen Slovenië, Kroatië en Bosnië-Herzegovina. Of wat oostelijker via Oostenrijk, Hongarije naar Roemenië tot de zwarte zee en dan terug via Oekraïne en polen. Niets staat nog vast en inbreng is van harte welkom
Tijdens het rondreizen wil ik zo veel mogelijk van de omgeving zien. Het lijk mij daarom erg leuk om deze reis met de motor te gaan doen. Je moet dan niet denken dat het alleen maar rondrijden is. Namelijk wil ik ook wel regelmatig een paar dagen op de zelfde plek blijven rondhangen zodat we dan een beetje kennen relaxen en ’s avonds eventueel kunnen uitgaan. Ik hou ook van om een paar actieve te gaan doen, denk hierbij aan mountainbike, raften en bergwandelingen maken.

Het is natuurlijk een heel leuk vooruitzicht om zo’n reis te gaan maken, maar alleen gaan is ook niet alles. Hou je van cultuur en dergelijke dan is het misschien leuk om samen te gaan.

Ik zit er aan te denken dat ik rond 14 juli te vertrekken. Ik heb een tourmotor en Yamaha XJR 1300. Op deze motor kun je gemakkelijk met 2 personen een reis als deze maken. Maar het lijkt mij ook erg leuk om deze reis met meerdere motoren te doen. Lijkt het je leuk laat dan iets van je horen.

Groetjes

Hai,
Slovenie is een echte aanrader!Vorig jaar o.a. gekampeerd in het plaatsje bled, supermooi. Eilandje middenin meer is t bezoeken waard:) ook leuk om savonds naar toe te zwemmen… heb je al een reisgenoot gevonden?