Rondreizen door Zuidoost Europa begin augustus 2010

Hallo,
Ik ben Richard een avontuurlijke jongen van 25 en opzoek naar een reisgenoot m/v. Mijn plan is om dit jaar weer een rondreis te maken door Europa. Zelf zit ik te denken om door de landen Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Hongarije naar Roemenië tot de zwarte zee te reiden. Daarna met een mooie omweg terug. Niets staat nog vast en inbreng is van harte welkom. Wat mij ook wel leuk lijkt, maar dan moet het weer het wel toestaan: Via Denemarken, Zweden, Noorwegen naar Finland te reiden en dan terug via Estland, Letland, Litouwen naar Polen en dan richting huis.

Tijdens het rondreizen wil ik zo veel mogelijk van de omgeving zien. Het lijk mij daarom erg leuk om deze reis met de motor te gaan doen. Je moet dan niet denken dat het alleen maar rondrijden is. Ik wil namelijk ook wel een paar dagen op de zelfde plek blijven rondhangen zodat we dan een beetje kennen relaxen en ’s avonds eventueel kunnen uitgaan. Ik houd er ook van om een paar actieve te gaan doen, denk hierbij aan mountainbike, raften en bergwandelingen maken.
Om deze reis nog een beetje betaalbaar te houden wil ik wel een tent meenemen. In overleg kunnen we dan ook nog gaan wildkamperen.

Het is natuurlijk een heel leuk vooruitzicht om een dergelijk reis te gaan maken, maar alleen gaan is ook niet alles. Hou je van cultuur en zo dan is het misschien leuk om samen te gaan.

Ik zit er aan te denken om rond begin augustus te vertrekken en ongeveer 3 week weg te blijven. Ik heb een tourmotor en Yamaha XJR 1300. Op deze motor kun je gemakkelijk met 2 personen een reis als deze maken. Maar het lijkt mij ook erg leuk om deze reis met meerdere motoren te doen. Lijkt het je leuk laat dan iets van je horen.

Groetjes

Hey Richard,

ik vroeg me af of je al vertrokken was of al een vertrek datum vastgelegd hebt?
Ik ben geinteresseerd en had graag wat meer informatie, wat is je geschatte duur van de reis en over welk budget spreken we?
Ik ben net terug van een gelijkaardige ondernemening maar dan via zuid europa. Met de motor is inderdaad de leukste manier om te reizen.
Laat iets weten om verder af te spreken.
Groetjes