Rond tour Oost-Europa 2011

Haj Haj,

Mijn naam is Susan, 22 jaar en wonend in Noord-holland.

ik wil volgend jaar ruim 3 weken door oost-europa reizen. Hiervoor ben ik op zoek naar een mede reizigster. Zelf denk ik dat alleen door oost-europa reizen een beetje dubieus kan zijn en minder gezellig.
De exacte maand weet ik nog niet precies. Ik zit met September in me gedachte maar dat kan veranderen.
Ik zoek wel een persoon die graag van reizen houdt en geen dag op t strand wil bakken(niet dat t daar erg warm is:p)
Zelf ben ik erg actief en wil ik deze rond tour graag samen regelen. Het plan is wel om met de trein te gaan, tenzij er meerdere voordelen zijn om met de auto te gaan…
Dus heeft iemand dezelfde interesse als mij, actief is en de oostblok landen wil verkennen in ruim 3 weken,
reageer dan snel dan kunnen we alvast de reis voorbereiden(ook ivm vakantie aanvraag)

Ik hoor graag iets
Groetjes,

Suus

Even off-topic: Ben al twee keer achter elkaar in Kroatië geweest. Ontzettende aanrader. Zadar, Split en het eiland Hvar wanen je in Griekenland/Italië met 30 graden in augustus en heerlijke visgerechten en betaalbare prijzen.

Enjoy!