Rondreis Oost-Europa

heyhey, ik ben van plan om in de maanden maart en april (en misschien iets eerder al in februari) een poosje door Oost-Europa te trekken. Daar wil ik ook nog Italië en Griekenland bij nemen. Maar omdat ik er n iet heel veel voor voel om hier in mijn eentje mee te beginnen, zoek ik een reismaatje. Dit moet in ieder geval iemand zijn die de eerste periode samen zou willen reizen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat onze wegen zich scheiden, maar dat kan ook. Ik ben trouwens een vrolijke meid van 20 jaar oud. Als je interesse hebt en meer wilt weten, moet je maar ff reageren. Ik hoor het wel.
Groetjes Lieke

Hoi Lieke,
ik reageer erg laat, ben ook al een hele tijd niet meer op de site geweest. Maar ik wil dit jaar in de zomer op reis door oost-europa en wilde kijken of er meer mensen waren met die plannen. Het is miss een btje zinloos om te reagern want ik ga nog op stage van maart tot juli maar miss kunnen we een beetje ervaring en info uitwisselen of so, iig veel plezier
groetuh Anne (ook een vrolijke meid van 22 jaar :wink:
doeg

misschien ben ik tegen die tijd ergens in de buurt zou leuk zijn,
(geen vrolijke meid, wel jongen 25)
`

www.22borders1year.com

grt
Kai

Zou wel willen maar zit mijn lief niet zitten :frowning:

Haj,

ik ben ook van plan om ruim 3 weken te reizen door oost-europa in 2011. Liefst na de zomer…
als er iemand interesse heeft om rond aug/sep te gaan reizen… hoor ik het graag.

p.s: ik ben ook vrolijk;) en 22 jaar

o laat maar, zag de data’s niet:P haha
tenzij er nog mensen interesse hebbe