Rond 6 oktober naar Sydney??

Hallo!

Ik reis op 6 oktober naar Sydney met een groepsreis van Australian Backpackers en ben op zoek naar een reisgenootje! Eerst blijf ik een paar dagen met de groep in Sydney, maar daarna ligt de reis nog helemaal open… Ontzettend veel zin in!!
Ik ben van plan ongeveer 9 maanden te blijven en tussendoor ook een bezoekje aan Nieuw Zeeland te brengen. En natuurlijk wil ik ook gaan werken in OZ om al dat reizen te bekostigen.

Ik heb na mijn studie (psychologie) al even gewerkt, maar wilde ook nog een keer een lange reis maken. En aangezien mijn contract eind september afloopt, heb ik besloten dit jaar nog te vertrekken. Ik ben trouwens 24 jaar, vrouw (is soms onduidelijk met mijn naam, haha) en woon in Brabant.

Dus reis je ook mee met AB of ben je rond die tijd in Sydney of heb je gewoon goede reistips, laat dan wat van je horen!

Groetjes!
Roelie

Hallo Roelie,

ik vertrek 6 oktober ook naar Sydney alleen dan wel zonder groepsreis.
Eerste 3 nachten verblijf ik bij lokale mensen. En hierna waarschijnlijk nog een tijdje bij een hostel. Vervolgens wil ik richting Zuiden reizen. Ik heb overigens al een keertje eerder wat gepost over mijn reisplan ( http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=70410 ). Echter mijn reisplan is momenteel al gewijzigd. Misschien wil je meer weten, dit is mijn mailadres: [EMAIL=“jtil@xs4all.nl”]jtil@xs4all.nl

Groetjes Jan