Mij is ter ore gekomen dat er o.a. over mijn persoon roddels doorgemaild worden.
Daarin worden mijn reilen en zeilen en mijn verblijf in Kenia in een negatief daglicht gesteld.
U begrijpt van mij dat ik hierdoor onaangenaam getroffen ben, want het is met de waarheidsliefde van de bedenker(s) helaas droevig gesteld.
Nu ik een verblijf op deze site met een zuivere en neutrale reputatie op prijs stel, stel ik iedereen graag in de gelegenheid om mij desgewenst persoonlijk te bevragen.
Dat kan via de privemail, waarna ik ook desgewenst mijn telefoonnummer bekend zal maken en ik een en ander zal weerleggen.
Dit doe ik zo vanuit de gedachte dat roddel en achterklap het beste met eerlijkheid en openheid kan worden bestreden.
Uiteraard horen berichten zoals deze niet thuis op het forum, en ik vertrouw er dan ook op dat dit bericht verder ook niet hier beneden op het forum zal worden beantwoord c.q bediscussieerd.
Heel veel leesplezier op wereldwijzer en heel veel vakantieplezier in Kenia
[RIGHT][/RIGHT]
Groet,
Kenya
Voor zover, iedereen bedankt voor alle positieve berichten via de privemail.
Helaas kan ik daar maar 25 priveberichten opslaan.
Daarom kunnen belangstellenden de komende 24 uur contact met mij opnemen via email …
Ik vrees echter dat niemand zit te wachten om ongevraagd over de ongefundeerde motivaties, de inhoud van jullie pijnlijke roddels en alle personen die daar achter zitten, hier op het forum te lezen.
Ik vraag dus ook aan jou, net zoals te lezen is in mijn eerste post, om voor meer info en overleg contact met mij op te nemen.
Dat voorstel heb ik je vanmiddag persoonlijk al gedaan, kijk even in je inbox van je prive berichten.
Op die manier houden we het hier ook leuk voor andere lezers en schrijvers op deze site.
Bovendien is het ook wel zo discreet om verder geen andere namen te noemen ;).
Het zou je trouwens sieren dat je je voortaan inderdaad verre zou houden van roddels over mijn persoon, Kadzo, en dat je ook Mwende die jij in je vorige post al noemde verder niet in betrekt in het verspreiden van door jou verzonnen verhaaltjes.
Nee, ik ronsel (onder anderen) geen minderjarige kinderen voor sex toeristen, ook niet voor jou zogenaamde vrienden.
Nogmaals, zullen we het er hier maar bij laten, voordat er nog meer mensen dit forum verlaten??
Jij weet namelijk ook best wel, hoe een privebericht verzonden moet worden, bovendien staat er ook nog een contact email bij in bovenstaande post!
Kadzo, bedoel je nu hoe je privé berichten hier op dit forum kunt plaatsen?
Ik begreep in de eerste instantie hoe je een privé bericht moest verzenden nl.
Tijl, hier het laatste privebericht van Kadzo naar mij, om je nieuwsgierigheid gerust te stellen:
Hoi Kenya,
N.a.v. de gebeurtenissen van de laatste weken, heb ik n.a.v. een vraag een mailwisseling gehad met Mwende. Hoe deze mail in priveberichten terecht is gekomen is mij een raadsel en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik heb het ww. gevraagd al deze publicaties te verwijderen want het schaadt jou, mij en anderen.
Maar het lijkt alsof de beheerder in Kenia is of in een lange winterslaap.
Verder wil ik me niet meer bemoeien met dit forum.
Overigens woon ik ook niet in Amsterdam Noord. Al is dit wel een leuk stadsdeel. Maar te ver weg van alles.
Hier wil ik het verder maar bij laten, beide personen hebben ondertussen besloten het forum te verlaten.
Dat is niet mijn wens geweest en ik heb daar ook geen invloed op gehad.
Roddels horen hier niet.