voorstellen

Hoi allemaal. Ik ben 35. De rede dat ik lid geworden ben is dat ik een keniaanse vriend heb en ik dol ben op dat land. Het lijkt me leuk om ervaringen van andere te lezen over Kenia.

Hoi Eufemia,welkom op wereldwijzer!
Nou Kenia is de combinatie van een rijke
dierenwereld en een imponerende natuur die zo sterk tot de verbeelding spreekt.(Masai Mara, het Victoria meer en de Great Rift Valley)
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land dat Kenia wel is,dan kan je altijd een berichtje posten op het Kenia Forum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hallo!
Waar heb jij je vriend leren kennen in Kenia? En hoe vaak ben je er al geweest?
Ik ben april 2012 getrouwd met mijn keniaanse man en woon sinds 2 en half jaar in Ukunda. We hebben ook een prachtige dochter van bijna anderhalf.
Als je het leuk vindt contact te krijgen mag je me gerust een pb sturen!

Groetjes uit Ruiri, waar ik op bezoek ben bij een andere Nederlandse, getrouwd met een Keniaan :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoi.

Ik heb mijn vriend 4 jaar geleden leren kennen toen ik op vakantie was. Hij was de chauffeur van de truck die de groep waar ik ook in zat rond reed. Ik ben er nu twee keer geweest en hij ook twee keer bij mij in Nederland. Hij woonde eerst in de buurt van githurai. Nu woont hij weer bij zn ouders in de buurt van nyeri.

We zijn bezig om hem definitief naar Nederland te krijgen maar dat is nogal een lastig proces. Hij heeft Nederlandse les en hopelijk kan hij snel daarna definitief in Nederland komen wonen. Daarna willen we zeker gaan trouwen en kinderen. Mocht het niet lukken dat hij naar Nederland kan komen zal ik denk ik zeker daar heen gaan.

Het lijkt me leuk om contact te hebben.

Grt. Ilona.

Ps. Ik heet Ilona maar die naam was al in gebruik op het forum vandaar Eufemia mn 2e naam.

Via Wereldwijzer app

Nou Eufemia,ik kan ter alle tijde je gebruikersnaam aanpassen !
bevoorbeeld : Ilona 01 of Ilona02
Laat maar iets weten !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Dus kijk maar even in je inbox! :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoi. Ik zou het fijn vinden als je mijn gebruikersnaam zou kunnen aanpassen. Ilona 01 of zo iets is prima.

Alvast bedankt!!

Via Wereldwijzer app

Zo Ilona,je gebruikersaccount is aangepast !
groet,georgessiam.

Dank je wel.

Via Wereldwijzer app