<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“g0bZtf5MCzY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
heb het beluisterd vond het eerlijk gezegd niet veel soeps,echt niet mijn ding,maar smaken verschillen.
En toch heeft de oude meester zelf deze gecovered…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“o22eIJDtKho” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Helemaal akkoord met je, Edwin !
Groetjes
Sopirla
[ame=“Groove Armada - Superstylin' Glastonbury - YouTube”]Groove Armada - Superstylin' Glastonbury - YouTube
Een beetje “stylin’”
[ame]Placebo - Every You, Every Me - YouTube
En dit om “my mistake” te fixen…[ame=“Placebo - Every You, Every Me - YouTube”]Placebo - Every You, Every Me - YouTube
[ame=“Black Rebel Motorcycle Club - I Told You - YouTube”]Black Rebel Motorcycle Club - I Told You - YouTube
GOOD NIGHT everybody !
Ja, dan zie je maar weer hoe zoiets heel persoonlijk kan zijn. Ik vind zelf altijd alles wat live is 100X beter dan van een studio CD - op een live performance heeft de muziek nmm een ziel welke ik vaak op een studio CD niet meer terugvinden kan.
Van de hele line-up van het bovengenoemde concert daar in het Goffertpark:
Metallica, Slipknot, Korn, Down, Lamb of God, Kamelot, Pendulum
vond ik Metallica, Slipknot en Lamb of God de absolute toppers, maar thuis luister ik eigenlijk nooit naar de laatste twee bands, maar wel weer veel naar het veel relaxtere Pendulum wat een Drum and Bass stijl heeft.
Maar je was daar ook op Sonisphere? Een beetje vooraan?
[ame=“Metallica - Nothing Else Matters (Live) - YouTube”]Metallica - Nothing Else Matters (Live) - YouTube
Edwin, zo iets?
[ame=“Enter Sandman - Metallica - YouTube”]Enter Sandman - Metallica - YouTube
Of meer zo ?
[ame=“Funeral Party - New York City Moves To The Sound of L.A. - YouTube”]Funeral Party - New York City Moves To The Sound of L.A. - YouTube
Of zo?
@Edwin, Nee ik ben nooit op Sonisphere geweest. Ik bezoek altijd concerten van de bands zelf.
Ik gok zo;
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Q5qRd5rolWI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“WPbeEtjo70g” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Sopirla, dat filmpje van Metallica - Enter Sandman in Moskou is geweldig! Wel al van heel lang geleden denk ik.
De allergrootste bands treden zelden nog alleen op, maar toch kan je hier in Amsterdam en dan met name in de Melkweg en Paradiso soms nog juweeltjes van concerten vinden.
Hi Edwin,
Ik ben bijna zeker dat je gelijk hebt, want “Enter Sandman” slaapt mooi op de eerste geheugen van mijn mp3speler, maar ik heb een nieuw lijst en ik betwijfel dat de 4GB genoeg zal zijn, tenzij ik nog kan vinden…niet dat onvindbaar is maar ze moeten ook passen in mijn GSM, waarop ik al 5 jaar nog steeds verliefd
ben…het is een “Nokia Prism” (70?).
Het heeft een futuristisch design en daarom heb ik zo’n oude, maar het is mooi en al 5 jaar niet meer te krijgen (eventueel op e-bay, tweedehands,enz)
Ik ga stilletjes “parkeren” want mijn alarm gaat af om 05.45 en het is geen klok, anders zou ik kunnen een vuist laten vallen, maar het is mijn telefoon…
Goede nacht en tot de volgende !
Groetjes
Sopirla>>>:slapen:
Nu er zijn groepen waar ik totaal nog het bestaan vanaf weet!zal wel de generatie-kloof zijn zeker!
Nee vast geen generatie kloof, maar wel openstaan voor wat mensen van andere leeftijden en uit andere landen je aanreiken En dan vervolgens kijken of je er wat mee kan …
Een van mijn fav muziek stijlen van het moment is Celtic Punk, ik ben daar ooit ook eens door iemand op gewezen …
Toch heb ik best wat grote concerten in de Arena ook gezien, zoals Metallica, AC/DC en U2. Maar Paradiso en de (kleine) Melkweg blijven heerlijke zalen, de Max vind ik toch qua ambiance minder… Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de Dome.