Absoluut - Maar dat iemand helemaal vanuit Candidasa-Bali hier heen reist om ons te ontmoeten - wow
Nu wist ik altijd al dat we een cool clubje zijn, maar toch is het leuk om het bevestigt te zien :evil:
Absoluut - Maar dat iemand helemaal vanuit Candidasa-Bali hier heen reist om ons te ontmoeten - wow
Nu wist ik altijd al dat we een cool clubje zijn, maar toch is het leuk om het bevestigt te zien :evil:
Straf, de gebeurtenis in Luik ! Ik preek al jaren, even tellen, sinds 11.09.2001 dat terroristen en terreur gaat niemand kunnen tegenhouden, al heb je de meest gesofistikeerde spullen; waarom begrijpen mensen niet?
Niemand is veilig…alleen de doden in de kerkhof en dan nog…
Ik blijf het preken al 11 jaren en sommige “grote chefs” denken anders; als je cool redeneert, het is onmogelijk !
En de terroristen weten het…
Hé die plaat ken ik!vond het één van de beste van de kaiserchiefs!!mooie keuze trouwens.
Ik heb nog iets gepost in “RF” en nu ga ik maffen want morgen is “one of those days”.
Slaap wel allemaal en tot morgen !:kus::slapen:
De reptiel
tsja ik ga straks ook slapen,denk dat de meeste mensen hun bed al hebben opgezocht.
groetjes:georges.:dag:
Goedenmorgen ROCKAMENIË
Speciaal voor diegenen die vroeg het bed uit moeten om naar werk of school te gaan. Ik heb geen zin om op te staan.
Goede morgen edwin,
Ben ook juist uit mijn bed gesukkeld,ha ha ha !!
Momenteel ben ik in ziekteverlof tot en met 26 december,leuk lekker uitslapen.
Elk nadeel heeft zo z’n voordeel, zou Johan Cruijff zeggen.
Dat klopt als een fluitje!! Moet jij niet werken Edwin of ben je al op pensioen?
2 X Nee
![]()
Ha ha ha ,dan ben je zeker aan het rentenieren!![]()
Hoe is het weer bij jullie in Nederland,ook winderig en af en toe regenbuien?
Nu las ik vanmorgend op het internet,dat we zeker geen sneeuwtoestanden krijgen zoals verleden jaar.(joepie! ik haat sneeuw en koude temperaturen)
Ik kijk even naar buiten voor het actuele weer in Amsterdam.
Op het moment regent het niet maar er ligt nog wel water op de straat van regen die eerder op de dag is gevallen. Zo te zijn nauwelijks wind en ik denk dat de temperatuur ook wel mee valt.
Kortom, lekker weer voor December ![]()
Heb jij graag sneeuw Edwin?
Ikzelf ben een zomermens,voel me beter in mijn vel,meer opgewekter.
Ik vind de maanden november tot eind februarie echt somber om door te brengen.
Toepasselijke avatar Georges, je rent de benen onder je gat vandaan!!
Wie is er geinteresseerd in het actuele weer in Amsterdam = ikke lekker koud -sneeuw -ijzel en mist. Boowaa wat mis ik dat weer hier op Bali. Maar gelukkig komt het fenomeen Erwin Krol de boel wel eens uitleggen.
Om je vraag maar eens te beantwoorden; kennelijk jij dus. Je wijdt er immers een heel bericht aan :evil:
Verder alles goed op Bali, geen last van verveling en zo? :vak02:
Ik was altijd wel van de kou en sneeuw, maar tegenwoordig ben ik steeds sneller te piepen dat ik het ijskoud heb. Geen idee wat er is gebeurd. ![]()
Toch ben ik alsnog meer een wintermens geloof ik.
Als er veel verse sneeuw ligt waar ik languit in kan duiken vind ik dat wel heel leuk
Maar al die blubber en natte troep die er over blijft als de pekelauto langs is geweest hoeft van mij echt niet.
Een echte koukleum ben ik niet. In 2010 heb ik nog meegedaan met de Unox nieuwjaarsduik in de zee bij Scheveningen ![]()
FF snel een oudje in de groep gooien…