ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ik word vast geen fan, maar het ziet er in ieder geval al iets normaler uit.

toch het liedje niet kalinka?

Ik ben er ook geen fan van hoor :stuck_out_tongue: Maar eens in de vijf jaar een keer er naar kijken is best wel leuk :slight_smile:

Nog een Japanse tiener met een gitaar, het is net Guitar Hero, maar dan met een echte gitaar :slight_smile:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=lDxD3moImmo[/ame]

Vrienden ik heb één favourite liedje van Rusland,misschien dat Danechka deze song nog kent?
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“3PkXpCsgj5U” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hahaha! “Kalinka, Kalinka, Kalinka moya…”, nee, dat is 'm niet. Het is het liedje “Liza”. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=EG64aGrKFE0&feature=related[/ame]

Zoals je al zag, Kalinka ken ik natuurlijk! :wink:

Ochh Edwin,echt niet mijn genre van muziek.
Ik hou gewoonlijk van rustige muziek en ja Japanse muziek daar heb ik ook een favourite single van in mijn kast liggen.Zal hem ff zoeken.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“mvuO0BsEEss” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Elke keer als ik dit liedje hoor,dan voel ik me gelukkig

Dat liedje ken ik wel, ik heb me eigenlijk nooit gerealiseerd dat het echt Japans is … Het is wel mooi hoor.

Ik laat me graag uitdagen door nieuwe en onbekende dingen, zeg maar net als met op reis gaan >>> Reizen door de muziek …

Nu op mijn I-pod staan verschillende genres van muziek,gaande van Genesis,supertram,Ironhorse,flash and the pan(waiting for a train) moet je eens beluisteren op youtube bij gelegenheid,Edwin!
Sorry vrienden,ik kruip onder de wol!
Nog een goede nachtrust en tot morgen!
georges.:chin:

OMG! Niet hier ook… Mijn dochter is al jaren helemaal into the J-Rock, dus ik hoor niet anders hier thuis :frowning:

Zaan wist niet dat je van eppo slikken een onderbroek vol had nadien!lol2 (dat was een goeie ha ha h a!!)
Nu Danechka is in plaats van kinder buono overgeschakeld naar Friesti’s!het is toch een echte zoetekauw die Danechka!! ha ha h a!!

Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, dus of het echt zo is???
Jij ziet zeker die pot lollies van Danechka nog voor je?

:wink:

ja had het al gezien,het is een klein snoeperke,Danechka!!
Ze zal nog op school zitten denk ik, met een friestie als 4 uurtje!

Woowooowoow! Roddelen over mij?
Wat denk je hoe zwaar het is, klein zijn? Ik ben net Calimero… “Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk, o nee, dat is niet eerlijk!” :smiley:

Ik heb vandaag nog helemaal niks gesnoept en ook geen Fristi gedronken. Ik vind Kinder Bueno overigens lekkerder dan Fristi. Vroeger kreeg ik altijd ‘schoolmelk’, maar mijn moeder had me aangemeld voor yoghurtdrink… Elke dag ging ik over m’n nek van dat spul, maar ze wilde niet geloven dat het daardoor kwam.
Trauma’s! :')

Het is fraai mijne heren , maar effe tussendoor tis Epo , Eppo is ???

Sorry Sopi ik kon het niet laten , ze kwekken over alles maar niet over Roemenie ( zijn net buurvrouwen )

Ach arme jij ,een moeder met trauma’s , houd jij er ook wat van over :was:

Paulana,deze topic is voor muziek en voor gezellig te kletsen! Dus het mag ook over ernstige dingen gaan,bevoorbeeld;het fristie probleem van Danechka!
Ikzelf heb carte blance op deze topic! vermits wij het met 2 geopend hebben,Sopi en mezelf georgessiam.:slight_smile:

So- opi waar blijft die mu- uziek hoor helemaal nix. boehh

Haha, mijn moeder zelf heeft volgens mij niet echt trauma’s. Althans niet zover ik weet, daarover praat ze niet. By the way, het woord “eppo” hoor ik hier wel eens, het wordt gebruikt als een wat aardigere vorm van sukkel. :stuck_out_tongue:

Ja precies, mijn probleem is natuurlijk hééél dramatisch!

Een weekblad uit begin jaren 80, misschien nog wel eerder :smiley:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“8UVNT4wvIGY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
aub:Paulana! u vraagt wij draaien! ha ha h a!