Moggûh.
Ik heb zelf geen idee, haha. Ik heb die titel ook niet gemaakt, maar ik vond het zelf inderdaad ook een leuke mix.
Nou nou! Hier is de herrie alweer uit hoor, ik luister rustige muziek met romantische tekst, haha.
Straks de kerstboom opzetten? Vreselijk, hier is altijd ruzie over waar die boom moet staan, hoe de versiering moet etc. Is het trouwens niet wat vroeg? Hoewel, vroeg… Wij zijn altijd laat, dat kan ook.
Ik chill áltijd.
Ik denk dat de boom hier ook volgend weekend wordt opgezet. Normaal altijd pas na mijn verjaardag, maar aangezien ik het nu toch niet thuis vier maakt het niet zoveel uit.
Ja, ik weet het maar al die bomen komen begin december al naar NL, dus kunnen wij hem net zo goed nu al opzetten. De kosten vielen mee, 1 Euro bij de blauwe winkel met gele letters.
Ruzie maken doe ik er niet over, ze mogen het helemaal zelf doen
Lieverds,
Goede morgen, (ja, ja, ik weet hoe laat het is…), gisteren gewerkt als een zot en vandaag is van hetzelfde…ik ga mijn “ontbijt” nemen (koffie met “rook”) en dan “I’m back”…
Liefs
Een reptiel
Jeah, ik kan niet zeggen “je ook”; vandaag ben ik bezig in “Intranet” en buiten tot de “Roemenië Forum” klaar is, ordelijk en mooi ; door de “oorlog” zijn een paar veranderingen moeten gebeuren en dit neem veel tijd in beslag (mijn posts van "Wereldwijzer Reiscafé "verhuizen, aanpassingen, etc en ik heb nog werk tot over mijn hoofd, maar nu en dan kom ik piepen en bij jullie zijn, vrienden…:kus:
Jullie reptiel, Sopirla
Voor mij geldt het inderdaad niet, geen sigaretten en zelden koffie voor mij.
Succes met het forum! Ik ga me ook een beetje bezig houden met verslagen. Voor morgen zijn er in Rusland demonstraties gepland in een groot aantal steden… Best interessant dus.
Nee, ik ben sowieso geen beheerder van het Rusland forum en diegene zou me de aangewezen persoon lijken om dergelijke berichten te plaatsen. Maar wat ik schrijf is vooral mijn mening en hoe ik het zie, geen kopieër- en plakwerk van Nederlandse journalisten die een revolutie verwachten. Daarbij, ik vind niet dat het Reisforum een geschikte plek is om over politiek te gaan discussiëren.
Helemaal mee eens, maar x jaar geleden dacht ik daar als nicotine junk heel anders over. Afkicken was 6 maanden absolute hell, maar achteraf bezien het beste wat ik ooit voor mezelf gedaan heb!
Dus Sopirla, als je ooit nog eens gaat stoppen, wij supporteren je wel
Haha, ik heb misschien twee keer in m’n leven gerookt en ik vond er niks aan. Ik wil inderdaad wel geloven dat afkicken een absolute hel is. Toen m’n oudere zus nog thuis woonde en ze was gestopt vroeg m’n moeder uiteindelijk of ze niet beter weer kon gaan roken, ze was namelijk 24/7 ongelooflijk chagrijnig.
Hey vriend
Ik rook al 33 jaar en tegen alle bewijzen dat roken is schadelijk in, doe ik het toch; sorry, mijn moeder is gestorven toen ze 59 jaar was en ze heeft geen enkel sigaret gerookt.
Neen, ik ben niet koppig, maar roken doe ik ook graag; dat de sigaretten duurder zijn, hihihihihilol2, zo lang als ik leef kan ik mijn plan trekken: 50 gr. tabak kost me 1,95 euro, 200 hulzen rond 1 euro en de machine 8 euro(afhankelijk hoe lang ze leeft; en anders, koop je een nieuwe), en nu, is roken goedkoop of niet?
Groetjes
Sopirlalol2
We (ik en mijn Pandabeer) waren in AMS omdat we van daar moesten op vakantie vertrekken en we hebben een mini-vakantie gehouden van 3 dagen in AMS.
Sla me dood, als ik nog iets van weet…en in dat staat van “ontbinding” zijn we vertrokken !lol2