Ik ben 65 en overal geweest. Ik ga voor de natuur, dus hoe primitiever hoe liever. Half novemnber weer voor de 5?de keer naar Thailand, en nu een tweede poging, Myanmar te infiltreren.
Ik ben zeer gefascineerd door de Thaise leefwijze ,en ga ook een week naar een boedd. klooster. Ik blijf overal een week of zo, om helemala ind e sfeer op te gaan. Op Koh Chang heb ik een vaste stek aan de stille kant.Treehouse lodge, bamboe hutten dus.Ik schrijf reisverhalen en mooie foto’s op Andersreizen.nl, als dat niet te vinden is zal ik ze op Reismee plaatsen. Ik heb weinig met mannen, dus graag een vrouw , niet al te piep, die van nadenken en schrijven houdt.Is mijn foto niet geplaatst?
Hoi Rob,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand daar zou ik ook eens graag naartoe willen gaan,als ik enkele foto’s bekijk van dit magische land dat Thailand is, dan komt het water me in de mond! :biggrin:
Indien je nog tips moest hebben dan kan je die altijd posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
groet,georgessiam.
Awel George, wat let je, ik leid je digitaal zo naar de magie (en dan niet het verpeste deel van Koh Chang maar het nog tamelijk ongerepte.Voor 600 vlieg je al.
Nou dat is niet nodig Rob !![]()
Ik kom al naar Thailand sinds 1979 (ondertussen al 67 keer geweest )
o,dan kan ik eerder jou raadplegen indien nodig.groet rob\