Wij zijn Marleen en Cathinca en zijn op zoek naar twee of meer jongens/ jonge mannen die met ons mee willen reizen door Europa. Wij zijn in Juli 18 en 19 jaar, en willen graag leeftijdsgenoten of jongens jonger dan 25 jaar mee voor het avontuur en, heel belangrijk, veiligheid.
Wij willen met een auto/busje touren, maar je kent het wel, meiden weten niks van auto’s dus wat technische kennis is een groot pluspunt!
De plannen zijn om via Brussel naar Parijs te rijden. Dan naar de Cote d’Azur onderin Frankrijk te gaan. Via Italie willen we naar Montenegro en daar een vriendin op zoeken. Hierbij willen we de oceaan niet lang uit het zicht verliezen!
Dan willen we weer omhoog rijden naar Berlijn, om daar weer bekenden op te zoeken. Hebben jullie ideeen voor een route voor de terugweg?
Deze reis willen we in 10 tot 14 dagen maken. Hoe lang we overal zijn zien we dan wel!!
Als het je wat lijkt laat wat van je horen! We zullen elkaar eerst een paar keer ontmoeten voordat we Nederland verlaten :hihi:
Hebben jullie al een auto/busje of wil je die gaan huren?
Het klinkt heel leuk. Ik weet nog niet precies wat ik in de zomer ga doen, alleen dat ik niet erg lang erg ver weg wil gaan (ga ik in het najaar al namelijk)…
Willen jullie op de weg van Montenegro ook Oostenrijk aandoen?
Het klinkt erg interessant. Zijn jullie ook van plan om af en toe te stoppen om rond te kijken of gaan jullie voor het flink doorrijden?
10 dagen is wel erg kort. Twee weken is wel echt het minimum denk ik.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt veel verstand heb van techniek. Als er wielen onder zitten kan ik ermee rijden, maar daar houdt het wel een beetje mee op. Als de techniek er mee ophoudt kan ik er niet zo veel aan veranderen…
Ik ben trouwens 22 en heb reiservaring in Europa en Afrika.
We willen wel af en toe stoppen… bij leuke dinge, strand, watervallen etc.
Dus niet hele dagen op de weg. Avontuur moet er ook een beetje zijn he.
Heb je ook een vriend die met ons mee zou willen? want dat zoeken wij namelijk wel. En eigelijk ook iemand die net als ons niet zo vaak zo’n reis heeft gedaan. Techniek is bij ons toch echt wel een pré.
da’s zeker een leuk idee die jullie delen! ik ben al meerdere keren met de auto eropuit getrokken. het is een gave ervaring om land in land uit te rijden. daarom lijkt het me ook leuk om er met een camper of iets gelijkwaardigs op uit te trekken! ik ben zelf alweer 25 jr en hoop dan ook nog veel te zien en mee te maken voor het te laat is… voor het serieuse leven
Heel erg gaaf dat je hebt gereageerd. Heb je nog een vriend/ vrienden die ook meewillen? Zo zijn we met een iets groter groepje en is dat makkelijker met rijden… en immers… hoe meer zielen hoe meer vreugd!
We hebben al wel vaak gehoord, en ons gerealiseerd dat we iets teveel steden in de planning hadden voor de tijd die we hebben. Dit willen we dus iets aanpassen. Eigenlijk is het plan nu gewoon in de auto stappen en zien waar we uitkomen! (wel bij plekken aan het strand ;)) Heb je nog leuke suggesties?
als ik met de auto op vakantie ga ga ik eigenlijk altid met m’n beste maat.
ik ken hem al sinds de basisschool en hebben er al saampies aardig wat kilometers op zitten.
zo zijn we een maandje geleden nog f naar Praag gereden.Zomaar, voor een weekendje.
Ik hoop dan ook dat ie vrij maakt van z’n werk voor de uitdaging…
En wat jullie betreft. Hebben jullie al voor ogen welke landen bezocht moeten gaan worden?
Tevens zeiden jullie om de auto in de stappen en te gaan…! Praten jullie dan echt over
a la minute??!
In ieder geval leuk dat jullie terug gereageerd hebben en misschien kunnen we inderdaad
een leuke reis gaan maken binnenkort! Ik hoor graag weer van jullie.
Nee we willen de eerste 2 weken van juli gaan… en dan dus in de auto stappen en wegrijden. We willen zoiezo naar het zuiden van frankrijk en in kroatië schijnen ook veel mooie watervallen te zijn.
misschien kunnen we binnenkort eens afspreken om te kijken of het klikt. Daarna kunne we verder praten over de plannen of anders verder zoeken.
Wij kennen elkaar trouwens ook al vanaf de basisschool. Naar welke landen ben jij allemaal geweest?
taj…in europa hebben we (ik) al heel wat gezien. Denemarken, Duitsland, Italie, Belgie, Frankrijk, Spanje, Zwitserland. Meerdere bezoeken die we gedaan hebben waren ook voor autoshows. Mn maat en ik gaan graag f een weekendje weg om een beetje toetoets te kijken.
maarruh, het lijkt me leuk en toch ook wel verstandig om eerst f kennis te maken, toch? hoe hadden jullie het eigenlijk voor ogen om ons te gaan vervoeren en wat/waar zou onze slaapplaats zich gaan bevinden?
Nou, leuk wederom weer wat gehoord te hebben en hoor graag weer iets…
Groetjes