Reizen door europa

beste mensen ik ben op zoek naar": mannen/ vrouwen van rond de 21( andere leeftijden zijn ook goed)

• Mooie dingen te bekijken
  • evt een avondje lekker stappen
    -lekker relaxen
    -terasje pakken/ strand.

het idee is dus om met een groepje met de auto rond te reizen door europa.De bestemming staat nog niet vast dus als je een goede suggestie hebt laat maar horen. tot nu toe zijn we met ze drieen. 2 jongens en 1 meisje. Dus ben jij een jongen/meisje van rond de 21 of voel je je 21:) en heb je zin in 1 a 2 weken avontuur laat dan wat van je horen. In princiepe staat er nog niks vast en is er veel mogelijk. graag alleen serieuse reacties. trouwens we hebben al 2 autos tot onze beschikking

Hallo daar, klinkt allemaal goed…
Zijn jullie nog opzoek naar mensen en wanneer zou de trip plaatsvinden ?
Grt Niels Hoekman

hey niels. hoe meer zielen hoe meer vreugd he. de bedoeling is rond 20 juli te vertrekken voor 1 a 2 weken. Als je serieus geintresseerd bent laat het dan snel weten. als je me ff een berichtje stuurt kan ik je me msn wel geven. groeten jelle

Hoi

Klinkt goed. Was zelf ook zoiets van plan maar helaas geen reisgenoot.
Zijn jullie nog steeds op zoek naar meer mensen?

groeten mariska

hey mariska. tuurlijk mag je mee. ik doe dit trouwens samen met robin(je had ook bij hem gereageerd). als je serieus geintresseerd bent mag je me wel toevoegen: [EMAIL=“jellekroon@hotmail.com”]jellekroon@hotmail.com. het word onderhand wel tijd om concrete plannen te maken, dus laat snel wat van je horen. groeten jelle

Hoi

Heb je toegevoegd tot later!

groetjes mariska

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=429630#post429630