Roadtrip door Amerika 2012

Raad jij dan gewoon de winkel in het stadje zelf aan, by the way het begin punt is Ashton, IL en zij was er na zondag mee eens dat een roadtrip door alleen Illinois wat heel veel beter was dat zo’n mega roadtrip, we’re gonne save the best for last :dag::dag: :vak01:

Ik moet toch steeds een beetje gniffelen als ik de berichtjes hier lees :teeth:

Het enthousiasme.

1 like

Volgens mij zit Safeway’s overal, kun je ook voor je boodschappen terecht (haal wel de klantenkaart, anders betaal je standaard te veel).

1 like

Hoe bedoel je :smiley:

Bijtje, ik bewonder je lef dat je überhaupt in je uppie durft te gaan. Dus chapeau.
Maar, ik heb een dochter van bijna 17½, die overigens sinds 4 maanden mag rijden hier in Frankrijk, en ik zou haar toch echt niet laten gaan. Ze is diverse keren un de USA geweest dus kent het land “een beetje”. Maar dit is wel ff wat anders. ook qua rijden zou ik haar dat niet laten doen. Met 15 (of dan misschien 16) én een rijbewijs, kun je nog amper rijden. Ik zie het aan mijn dochter. De routine is er (nog) niet.

Ik kan niet anders dan het eens zijn met Peggy. Als ik jou was zou ik nog een paar jaar wachten, goed sparen en me heel goed voorbereiden. Je hebt dan minder obstakels en kunt meer doen en dus meer genieten.

Zelf ben ik overigens toen ik 21 was in mijn uppie naar Florida geweest, 3 weken, en hoewel alles goed ging, was het toch wel spannend hoor.
Ik wens je plezier, sterkte, een goede beslissing toe.

Goedenmiddag vrienden net terug uit Amerika van rondreis te beginnen in Denver en ook daar gestopt.
Mijn vraag is de volgende: Ik heb per ongeluk een aantal foto s gewist van Crazy horse! de rest heb ik daarna elke dag op mijn laptop gezet dus geen probleem.

Maar wie kan mij helpen aan een paar fotos van Crazy horse te beginnen beneden aan de weg met het bord en een aantal fotos van het beeld zelf mag ook eventueel buiten het park.

Graag uw antwoord dan ik later mijn emailadress doorgeven, u zou mij erg blij maken.

Jan Hess