Ik ben een meid van 26 en wil in september 4 weken naar Cuba gaan om lekker rond te reizen met een huurauto en van de cultuur/natuur te genieten. Zou alleen leuk zijn om iemand te vinden die ook mee wil! Je leeftijd of m/v is niet belangrijk, zolang we maar hetzelfde reisdoel hebben en het gezellig is. Het is niet mijn bedoeling om in luxe resorts te slapen, dan eerder lowbudget en comfortabel. Als je interesse hebt stuur me een berichtje!
Ik zou ook graag in september een mooie reis willen maken.
Weet nog niet precies waar naar toe, maar Cuba staat wel op mijn lijstje…
Heb je al concrete plannen?
Misschien kunnen we een keer mailen en kijken of onze ideeën van een leuke vakantie een beetje overeen komen…
ook ik ben van plan om in september weer een mooie reis te gaan maken.
Ben nu een paar x naar Azie geweest en wil heel graag een x de andere kant op… Cuba staat zeker op mijn lijstje!
Het plan om een auto te huren spreekt mij erg aan… lekker de vrijheid
Ik reis het liefst low budget en dan een combi van cultuur/natuur, duiken en af en toe een dagje luieren en genieten van :zon02:, zee en strand en dit alles met zo min mogelijk plannen vooraf.
Ik heb geen concrete plannen en sta dus voor alles open ; genieten staat bij mij voorop!!!
Denk dat het leuk is om verder te mailen om te kijken of de plannen een beetje overeen komen…
Ik wil heeel graag in september naar Cuba voor ongeveer 4 weken. Waarschijnlijk vlieg ik rond 1 september van Aruba naar Cuba. Rondreizen met medium budget lijkt me een prima plan. Ik ben 30 jaar en woon en werk in Amsterdam. Heb al met groep, vriendin en alleen gereist. Heb alleen voor dit jaar geen maatje. Ook omdat er weinig zijn die een maand vrij kunnen krijgen. Heb ook mijn rijbewijs en vaker in het buitenland gereden. Hebben jullie inmiddels wat plannen gemaakt?