Roadtrip Amerika 2018

Hallo allemaal.

Mijn naam is Niels, 39 jaar jong uit Friesland en fan van America. Ik ben voor 3 jaar geleden een week in NY city geweest en was in een woord overweldigend en verkocht aan die stad.

Voor volgend jaar (2018) zit ik aan een roadtrip te denken met een reisgenote (rond dezelfde leeftijd 30-39) mss op deze site die die ook erg leuk lijkt en een samen plan uit te stippelen over waar, hoe en wanneer.

Doel is om een roadtrip per camper te maken naar verschillende NP en een must see op mijn verlanglijst is de “Grand Canyon”.
Nu lees ik ook om bijvoorbeeld een nieuwe camper van fabriek af op te halen en naar een afleverlocatie elders in het land te brengen. Je hebt dus een nieuwe camper tot je beschikking en een aantal miles inclusief. De periode waarin dit gebeurt is in maart, april en soms mei. Je moet de camper wel binnen de afgesproken datum op locatie brengen, maar de route daarnaar toe staat geheel vrij. Wellicht is dit goedkoper dan via een ander reisbureau. Mocht je zelf andere ideeën hebben over de invulling van de reis dat hoor ik het graag. Ik ben hier onervaren mee, maar zie een heel mooie uitdaging.

Grtz Niels

Hi Niels dit klinkt wel erg leuk. Wanneer ongeveer zou je willen gaan en hoe lang

Sent from my SM-N910F using Wereldwijzer mobile app

Hallo Sunshine.

Helaas moet ik deze oproep even de revu laten passeren, ik vind het heel erg jammer, maar er zijn voor volgend jaar echt dingen in mijn huis die helaas voorrang moeten hebben.
Nogmaals excuus, k had graag eea verder met je willen oppakken over de trip.

Mvg Niels

Hallo Sunshine,

Heb je nog steeds belangstelling? Of heb je al andere plannen.
Zo niet is mss een afspraak eerst een goede basis om gedachten uit te wisselen, en kijken of alles haalbaar is voor beiden, en of er een leuke klik is voor dit avontuur.

grtz Niels