Hello goeienavond,
Heb nog effe een klein vraagje waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op zullen hebben.
Ik heb hier in België men B rijbewijs behaald.
Nu men vraag w
Hello goeienavond,
Heb nog effe een klein vraagje waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op zullen hebben.
Ik heb hier in België men B rijbewijs behaald.
Nu men vraag w
Sorry perongeluk op enter geduwt.
Nu men vraag was als ik nu naar Amerika verhuis ofdat men rijbewijs daar ook nog geld ?
Alvast bedankt en groetjes.
Bjorn
16 man al bezocht ni 1 iemand die da weet ? <_<
Hey Bjorn,
Als je voor bijvoorbeeld vakantie naar Amerika gaat dan kan je gewoon je nederlandse rijbewijs gebruiken. Ga je daar echter wonen dan zal je hem om moeten zetten naar een amerikaans rijbewijs. Je hoeft dan alleen maar een eindje te rijden (soms zelfs op een parcourtje) en als je slaagt krijg je je amerikaanse rijbewijs.
Zo heeft een vriendin van mij dat gedaan in Alabama maar misschien gelden er andere regels voor de verschillende staten.
Ook heb ik wel gehoord dat er mensen voordat ze gaan een internationaal rijbewijs gaan halen hier in Nederland maar hoe dat precies werkt weet ik niet.
Wellicht als je de ANWB even belt dat zij precies weten wat je moet doen!
Groetjes Martine
ok hartelijk dank !
groetjes
Bjorn
Hi!
Ik heb dit jaar mijn **Amerikaanse rijbewijs **gehaald en ik heb op mijn emigreren site verteld hoe dat moet en hoe dat ging. Waar moet je precies op letten. Ik zou overigens ook als je op vakantie gaat wel een Internationaal Rijbewijs halen want sommige COPS zullen geen genoegen nemen met een roze papiertje in een taal waar ze geen jota van begrijpen. Het zijn meestal geen lievertjes, die agenten… Je hebt trouwens ook vaak een vertaling nodig als je je rijbewijs gaat halen dus ik zou sowieso zo’n papiertje bij de ANWB halen. Anders moet je hier in de USA weer moeilijk doen met officiele vertalers en de ambassade enzovoort. Staat ook op mijn site uitgelegd onder het kopje Driver’s License.
<website bestaat niet meer>
[URL=“Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos”]