Hoi,
weet iemand of het mogelijk is om je rijbewijs te halen in Italië? Ik ben op dit moment bezig met lessen in NL, maar ga vanaf juli voor 6 maanden naar Italië en ben bang dat ik het voor die tijd niet red hier… Zou het mogelijk zijn om daar de laatste lessen te nemen en af te rijden?
Sanne
Heey Sanne!
Ik ga ook vanaf juli naar Italie maar dan voor een jaar. Een van de dingen die ik ga doen is ook mn rijbewijs halen. Ik heb hier al een jaar geleden ook eens info over gevraagd (dus je kan ff zoeken) maar zal t ff kort en duidelijk proberen uit te leggen 
Je doet eerst Theorie examen, als je dat gehaald hebt dan krijg je een grote sticker P die je achterop een auto moet plakken. Dan mag je zoveel rijden als je wilt zolang er maar iemand naast je zit die al minstens 10 jaar zijn/haar rijbewijs heeft. Als je dan op 'n gegeven moment denkt: ik kan het wel…dan ga je rijlessen volgen! En meestal ben je dan met een les of 5 klaar!
Heel veel plezier en succes met rijden! Waar ga je eigenlijk wonen en wat ga je er doen? (haha ik ben een beetje nieuwsgierig:P)
Ciaoo