Rethymnon

We zijn nog ereg aan het twijfelen of we dit jaar naar Portugal of Griekenland zullen gaan. Als het Griekenland wordt dan waarschijnlijk Rethymnon op Kreta. Is iemand hier al eens geweest? Is er een aanrader qua hotels? Is het een leuk plaatsje waar genoeg te doen is?

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes, Diamond

Een van mijn beste vriendinnen is afgelopen zomer naar Rethymnon geweest. Zij vond het super. Zij zocht niet meer het drukke zoals Chersonissos, Gumbet en Marmaris…maar toch genoeg te doen. Vanuit daar hadden ze ook een auto gehuurd en zijn ze wel een paar x naar Star Beach geweest. HUn vonden het top! Ik weet alleen niet in welk hotel, maar ik denk 1 van de duurste aangezien hun nogal op rozen zitten…

Portugal…ben ik ook geweest…in ALbufeira…was ook onwijs leuk! Mooie stranden daar joh!! Wel wat heuvelig…maar mega gezellig vond ik. Ik denk alleen dat de lokale bevolking daar niet te vergelijken is met turken…zijn denk ik wat minder spontaan. Maar voor de stranden zit je heerlijk!!

Ach eigenlijk kun je het overal heel gezellig maken!

Precies, het is maar wat je er zelf van maakt :smiley:
Als ik met m’n vriend op vakantie ga dan gaan we niet meer echt heftig stappen. Dus het hoeft er ook niet zo te zijn als in Chersonissos. Als er verder qua terrasjes/barretjes enz maar voldoende te doen is.

Albufeira/Praia da Oura vond ik ook super. Denk dat die omgeving mooier zal zijn om een auto te huren…En tja…zoals Turkije zul je denk ik niet snel een tweede vinden…Maar daar ga ik 1 juni lekker van genieten :smiley:

Groetjes, Diamond

Heey diamond!!
Kom ik je hier ook eens tegen, haha!
Ik ben ook eens in Rethymnon geweest!! Was echt super!! We zaten in hotel Minos, heel erg goed hotel!! En het eten was ook heel erg lekker en goed verzorgd!
Er is in Rethymnon genoeg te doen. Als je naar Rethymnon (of ergens anders op Kreta) gaat, doe dan ook eens de excursie naar Gramvousa (the blue lagoon). Echt SUPER mooi!!
Als je meer wilt weten over Rethymnon stuur me dan maar even een persoonlijk bericht. Ik ben er 2 weken geweest en heb me geen dag verveelt! Ik weet wel wat te vertellen :smiley:
Heb je eigenlijk al een vakantie gevonden? Nou in ieder geval succes en natuurlijk veel plezier!

Groetjes Rieneke

Hoi Hoi,

Ik ben vorig jaar naar Rethymnon geweest! Was erg leuk en er zijn heel veel barretjes en terrasjes! Wij hadden alleen geen hotel maar appartement Batis, wij waren toch heel de dag weg, want er is in rethymnon en natuulijk op heelKreta zat te doen. Leuk en klein appartementencomplex. Aanrader als je liever geen hotel hebt! Ook een aanrader is natuurlijk de beruchte Samaria-kloof! Zeker de moeite waard! Plaatsje Elounda is ook mooi om te bezichtigen, meestal gaat die samen met een excursie naar het eiland Spinalonga!
Maar Rethymon is zeker mooi en gezellig! Je kunt je er heel de dag vermaken; strand, veel winkeltje, heel veel terrasjes, restaurants, barretjes! Het is geen “Llortet de Mar - stad” om het zomaar te zeggen! Maar lang genoeg geluld! :rolleyes: :stuck_out_tongue: Het is een aanrader