Resi Barcelona Airport - Blanes

Hallo,

hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Via internet heb ik bij Air Berlin een reis geboekt van Dusseldorf naar Barcelona (Barcelona Girona werd nergens vermeld). Uiteindelijk hoop ik met bus en trein aan te komen in Blanes.

Kan iemand mij vertellen welke bussen en/ of treinen ik moet nemen richting Blanes. Nogmaals ik kom dus aan op vliegveld Barcelona (ligt ca 13 km onder Barcelona). Graag zou ik ook de prijzen willen weten.

Ik heb al vaak op internet gekeken maar die spaanse sites niet echt overzichtelijk, als ze al in het engels zijn opgezet!!!

Grtz Andy

Je komt gewoon aan op het vliegveld van Barcelona, el Prat. Daar neem je de trein naar Sants. Voor de reis naar Blanes, kijk op www.renfe.es en kies de engelse versie van de website. Dan kun je kijken hoe je in Blanes komt.

voor meer info over Barcelona: Barcelona

groeten,

Chris

Neem trein van CERCANIAS naar station Arc de triomphe (LIJN 1 richting Macanet (200 meter lopen naar estacio del norte = busstation van o.a. SARFA www.sarfa.com) daar bus naar Blanes van Sarfa (Sarfa desk is BOVEN te vinden in het station) fast and cheap! Of neem in 1 keer de trein naar Blanes (zelfde lijn richting Macanet) duurt wel heeeeel lang op die manier, bus is beste en zo zie je ook nog wat van de stad…

Hoi Seis,

Heb eens gekeken voor een bus van Barcelona naar Blanes maar Blanes staat er niet bij hoor!

Marieke

Het is vrij makkelijk om van barcelona airport naar blanes te gaan met de trein. Vanaf het vliegveld barcelona betaal je ongeveer 4 euro voor een enkele reis naar blanes. Je kunt maar 1 kant op met de trein dus dat kan niet missen. Je moet dan uitstappen op barcelona sants dat is centraal zeg maar. Daar moet je de trein nemen naar blanes macanet. Er staan ook overal borden waar je op kunt kijken. Veel succes nog

Hoe vaak gaat de bus naar Blanes vanaf Estacio del Norte? Is dat te doen?
Heb een hotel vlakbij busstation Blanes,dus met bus is voor mij ( denk ik ) makkelijker.