Met de trein vanaf Blanes naar Barcelona

hallo,

ik ga over 10 dagen 10 dagen naar blanes:P en wil graag een dag naar barcelona toe om te winkelen, is er iemand die ervaring heeft met de trein vanaf blanes of mischien iemand die daar iets over weet wil ook graag weten hoe duur het ongeveer is en mischien tips eventueel??!

groetjes,
kelly

Ik heb gister hier tweemaal op gereageerd… word ik nou gek of is het gewoon weggehaald?

Kellebel; een kaartje van Blanes naar Barcelona kost 3 of 4 euro en je hoeft niet over te stappen ofzo, gewoon uitstappen bij Playa de Catalunya en dan zit je wel goed! succes dr mee

Goed, nog een keer…

Een kaartje van Barca naar Blanes kost 3,80… Je stapt 1x over en wel op barcelona Sants(je neemt lijn 10 naar dit station vanaf het vliegveld)… Dit is een groot overstap station, je neemt de blauwe lijn (ik geloof perron 1, maar vraag daar even) naar Blanes, je komt langs alle leuke badplaatsen…
Good luck…
Xx.

Hoi MnQ,

Jij bedoelt een kaartje vanaf het vliegveld Barcelona? Dus overstappen op Barcelona Sants?
Dat was het antwoord wat ik zocht nl.

Marieke

Ja Barcelona Sants is een van de grootste stations. Vanaf daar kun je bijvoorbeeld naar blanes. Wil je winkelen, dan zou ik naar Playa de Catalunya gaan. Treinkaartjes kosten niet veel. Als je trouwens de stad wil bekijken koop dan een dag kaart, scheelt namelijk geld.

Kan iemand mij vertellen wat de eerste tijdstip is dat de trein van blanes naar barcelona airport rijdt??
Mijn vliegtuig vertrekt al om 9.10 vanaf Barca…maar moet ik daar natuurlijk wel eerst bijtijds komen!

@NurseNanda… dat ga je hoogstwaarschijnlijk niet halen op deze manier… de 1e treinen richting bcn rijden vanaf 8uur s’ochtends als ik het goed heb…

Dank je wel…
Ik had al zo’n vermoeden, heb nu toch maar de middagvlucht geboekt! Dan weet ik zeker dat ik er kom! :wink:

Dat is inderdaad een betere oplossing… succes :wink:

Barcelona is echt super! Kijk voor goedkope stedentrips Barcelona op de website van Barcelona Checkin. Gratis reisgids en kortingskaart. Fijne vakantie!

En om wat voor tijden rijden de treinen van blanes naar barcelona allemaal? Ik heb namelijk ook een middag vlucht geboekt om weer terug te gaan naar huis na de vakantie alleen vraag me nu af hoelaat ik moet vertrekken als ik om 15:20 vlieg

mvg, Emiel Sturkenboom