Relaxte zonvakantie

Hoi!

Mijn naam is Julia en ik ben 26 en ik heb heeeel veel zin om aan het strand te liggen ergens waar het lekker warm is en de zee al mijn stress even van me af neemt… Ik vind het alleen niet zo leuk om in mijn eentje te liggen zonnen, hapje te eten, beetje shoppen en een beetje cultuur te snuiven als ik daar zin in heb… vind het wel gezellig om tegen iemand aan te kunnen kletsen als dat nodig is… (Ben niet van het laat slapen, uitgaan, zuipen en lawaai maken…)

Ik ben heel relaxt, alles mag op sjok tempo en niets moet… alles behalve stress. Gewoon even opladen. het hoeft ook niet duur/lux te zijn, gewoon een last minuteje naar de zon…

Wie heeft er zin om met me mee te gaan? Let me knowww!

Hey Julia ik ben 26 jaar en heb ook super veel zin om op vakantie te gaan. Ik hou zeker van lekker niks doen, zonnen en af en toe een cultureel uitstapje doen en iedere dag uitgaan hoeft ook niet, wel lekker terasje pakken enzo, verder ben ik voor veel in maar goed mocht je zin hebben stuur me dan een berichtje of een mail naar zamir941@hotmail.com

Ik heb je een pb gestuurd

Hey esther kun je deze naar mijn eigen email sturen de wereld wijzer site geeft aan niks te hebben gekregen, misschien doet de mail functie het niet ?? groetjes itai

Pb naar julia gestuurd

Hoi Julia, ik stuur je even een pb!

Hallo Julia,

Ik lees net je berichtje en ik heb precies het zelfde. Ik wil ook graag binnenkort, aug, sept op vakantie. Belangrijkste is zon, zee strand en gezelligheid! Ik zie ook dat er al meer mensen hebben gereageerd, leuk om met meer mensen te gaan? Kan ik jou een berichtje sturen? La maar weten.

Gr Joy