Relaxte Vakantie Spanje/turkije

Heej, ik wil dit jaar op vakantie gaan maar geen van mijn vrienden kan/wil mee. Dus vroeg ik me af of hier nog mensen (m/v) zin hebben om mee te gaan, samen of met een groepje! Ik heet duz Tessa en ben 16 jaar. Ik zou graag naar bijv. Spanje of Turkijke gaan! Andere ideen zijn altijd welkom!
Groetjes, Tessa

He alles goed ik wil ook met een groepje op vakantie gaan mijn voor keur gaat uit naar salou.
Er is al een jongen die op een advertentie van mij heeft gereageerd.
Maar wij zijn iets ouder hij is 22 en ik ben 20 maar mijn vriendin wilt ook wel mee gaan misschien en zij is ook 16 net zoals jou.
Misschien zie je dit wel zitten.
Waar kom je precies vandaan en zouden we ook een foto van je mogen zien als je dat dan wilt heet dat.
je kan mij terug mailen op mijn eigen email adres en dat is kevin_verheijden@lycos.nl hopelijk reageer je nog en misschien word het wel een hele leuke tijd en dit is heel serieus bedoeld.
Hoop iets te horen van je
groetjes kevin…

Hey,

Ik wil ook op vakantie naar spanje of turkije. Ik weet niet of je al iets gepland had en of je al meer reacties heb . Ik zou eerst met een vriendin gaan maar die mag helaas nie. Ik hoor het wel van je.

Groetjes Aniek

hoihoi

ik ben ook een meisje van 16
en had een vakantie gepland met 2 vriendinnen.
alleen er is met 1 van die meisjes iets gebeurt en kan dus niet op vakantie omdat ze in die tijd naar het ziekenhuis moet.
dus nu zit ik ook alleen.
ik kan alleen vanaf nu tot 8 juli of na 18 juli tot 3 augustus
als je het wat vind dan hoor ik je wel
groetjes margo :smiley:

Hallo mensen,

ik ben een m van 25 (misschien een beetje oud voor de meesten) en ga dit jaar op vakantie in alanya. ben er wel eens eerder geweest dus kweet wat me er te wachten staat. je kunt er altijd wel mensen ontmoeten, maar het zou leuk zijn om met 1 of meerde personen iets te ondernemen. uitgaan, trips maken enz…basic lol maken. ben begin aug in alanya ( zou nog kunnen spelen met de datum omdat ik dan al in tr ben) als er mensen zijn die daar samen iets wil doen (m-v maakt niet uit) stuur dan een emailtje. hoi hoi

by the way email is watsgeburt1@hotmail.com