Ik heb van 27 july tot 27 augustus vakantie het liefst wil ik naar het zuiden van europa. Mijn vriendinnen kunnen helaas niet met me mee omdat ze of met hun vriend gaan of andere plannen hebben dit jaar. Nou vind ik het opzich niet zo heel erg om alleen te gaan je leert genoeg mensen kennen maar het lijkt me een stuk gezelliger als er iemand is die met me mee kan. Wat ik het liefst op vakantie doe is niks anders dan zonnen zwemmen, uitgaan lekker uit eten en vooral veel lol maken!! Als het je leuk lijkt dan hoor ik dat graag. Ik ben trouwens 22 en woon in Gelderland.
Hey ik zou et wel leuk vinden om met je mee te gaan ik ga in ieder geval met eigen auto die richting op dus je kan altijd mee rijden naar spanje of dergelijke ik ben wel een jongen ik weet niet of je dat erg vind als je het wat vind hoor ik het wel Jacob_snoek@hotmail.com
Hallo,
Ik zou graag naar Turkije gaan. Veel fun maken is natuurlijk het plezante aan een reis. Zou je samen op reis willen gaan, laat dan een berichtje achter. Ik ben 21 en kom uit België
hoi, ik v van 18 jaar wil met de bus ook graag op vakantie ma wel low budget bv met de bus naar spanje ofzo…wil ook graag zon zee en strand vakantie en stappen winkeltjes kijken etc. hoop van je te horen je kunt me ook toevoegen [EMAIL=“mopske_4@hotmail.com”]mopske_4@hotmail.com groetjes maria kom uit limburg