Relaxen tussen Manuel Antonio en Drake Bay

Wie kent er een mooi strand/lokatie tussen Manuel Antonio en Drake Bay?
Wij willen ergens tussen deze 2 bestemmingen onze vakantie afsluiten. De drukte van Manuel Antonio is voor ons geen optie!

Er zijn een paar mooie strandjes tussen Uvita en Ojochal. Die in een baai liggen.
Je kunt ook naar Dominical, maar hier kun je niet zwemmen vanwege de onderstroom.
Dit geldt ook voor het deel Dominical-Manuel Antonio.
Echte surferlokaties.

Johan
www.costaricaopmaat.nl

Ja zoiets zochten we dus!

Wat heeft er de voorkeur als we vanaf het strand een beetje willen snorkelen?

De mooiste plek om te snorkelen is vanaf drake bay te gaan naar het eiland Caño.

Johan
www.costaricaopmaat.nl

In Drake Bay zitten we al 4 dagen Johan. Het gaat om een vakantieafluiter met wat strand dagen

Er wordt wel gesnorkeld in het park Ballena. Dit is bij Playa Ballena, playa Uvita, maar het water was
de keren dat ik daar snorkelde nogal troebel. Playa Ventana is ook een mooi strand, maar ik heb er nooit gesnorkeld.
Ik denk dat de onderstroom er iets te groot is. Maar met ook playa hermosa zijn het wel heerlijke plekken
om te relaxen. Je kunt overnachten in Uvita of Ojochal.

Johan
www.costaricaopmaat.nl

Ik heb 4 maanden in uvita gewoond. Vond het niet echt een snorkel spot. Troebel water. Wel veel roggen haha

[

Bedankt Joyce dat is waardevolle info!

Playa ventana is ook troebel. Wel erg leuk om even heen te gaan. Parkeer je auto bij de lokale boer/ meneer en dan loop je zo over zn land naar het strand.

[