REIZEN/WERKEN/MUCHO FUN reisgenoot

Hi allemaal . Ik ben 4 jaar geleden vertrokken uit NL, boekte een enkeltje en schreef mijzelf uit, weg uit NL en op weg naar the Caribbean. :zon02: Ik woon nu op St maarten. Natuurlijk vlieg ik eerst na NL om vanuit daar met JOU ons avontuur samen te gaan beleven. Ik ben een spontaan & eerlijk persoon. Houd van een uitdaging, living in the moment ! Feestjes zit er bij mij wel in, Maar heb ook mn serieuze kant. Natuurlijk sta ik open voor meerdere ideeën dus kom maar op! Ik zoek nu iemand (25/35 jaar) die met mij mee wilt reizen/werken in Australië en omgeving. Ook zal ik willen surfen, how awesome is that! Ik heb nog geen datum geprikt en wil graag samen de route planning maken. Zit zelf te denken maart 2017. Ben jij net zo’n avontuur als ik en wilt een extra centje bij verdienen om daardoor te gaan werken, please LET ME KNOW :wink: Vrouw als voorkeur. Vriendschappelijk :dag:

Wauw, wat gaaf zeg dat je dat gedaan hebt!

hoe bevalt het?

Ik ben ook opzoek naar een reis maatje. Heb eigenlijk nog geen concreet plan, maar het lijkt mij heerlijk om een tijdje op reis te gaan.

Heeey

Ik zie nu pas het berichtje , snugger …

Ja het bevalt relax allemaal hier in de caribbean, maar het is nu tijd voor iets anders.

Wat had jij in gedachte ? Kan je wat meer vertellen over jezelf :slight_smile:

Groetjess