Frans
Ben een man van 65 en Fit wil gaan fietsen in Australie en NZ. vertrek in juli.augustus 2017 of later.
Ik heb de tijd en wie gaat er mee intresse reageer.
Hi Frans hong1,
Je bericht spreekt me zeer aan en zie het als een echt avontuur.
Ik ben er al een poosje mee bezig in de zin van dat ik al het boekje van lonely planet ,cycling Australia,heb doorgenomen.
Eigenlijk zou ik al eerder willen maar zoek ook een reisgenoot die bij mij zou passen.zou zelf eigenlijk deze winter al willen.
Ik ben ietsje jonger dan jij maar dat zou geen bezwaar mogen zijn,jong van hart,daar gaat het om!
Indien je eens zou willen afspreken voor een rondrit dan kan dat.
mvg,Roald.
Hi Ronald,
Ik weet niet waar je woont maar een rondrit maken kan altijd.Ik woon in Hengelo(o).
We kunnen e.v.t. in het midden van het land afspreken volgend zaterdag kan ik wel.
groet Frans.
Hi Frans,
Dit weekend komt je niet uit?
Ik zou liever dit weekend op zondag bijvoorbeeld?
Of anders een keer op een door de weekse dag?
Ik kom uit Amsterdam,dan zou Utrecht wellicht in het midden liggen?
groet Roald.
Hi Roald,
Ik zou e.v.t. a.s. woensdag wel kunnen auto buiten Utrecht neerzetten en daar een ronde Fietsen 60 km.b.v.
groet Frans.
Hi Frans,
Dat is goed.
Waar buiten Utrecht zou je willen afspreken?
Indien we om 11.00 uur zouden afspreken dan zou ik eventueel op de fiets kunnen komen.
Ken je een plek even buiten Utrecht die goed te vinden is?
groet,Roald.
Hoi Roald,
Ik heb me verkeken op de km naar Utrecht.
Voorthuizen ligt ongeveer op de helft betreft jij vanuit Amsterdam en ik vanuit Hengelo (o)
Locatie Busstation de punt in Voorhuizen daar kunnen we mooi fietsen daar op de Veluwe hoeveel en hoelang dat zien we dan wel 60 - 80 of meer.
van mij mag het 09.00 uur zijn.
groet Frans.
Hi Frans,
Oke ,ik zal Voorthuizen wel weten te vinden,was er nog in mei j.l. voor 'n reunie van de Nieuw Zeeland reis van afgelopen winter.
Voor wat betreft het tijdstip zou ik het wat later willen afspreken,nl om 12.00 indien je daar akkoord mee kunt gaan?
groet Roald
[quote=“perlasporcerdos, post:8, topic:164472”]
Hi Frans,
Oke ,ik zal Voorthuizen wel weten te vinden,was er nog in mei j.l. voor 'n reunie van de Nieuw Zeeland reis van afgelopen winter.
Voor wat betreft het tijdstip zou ik het wat later willen afspreken,nl om 12.00 indien je daar akkoord mee kunt gaan?
groet Roald[
Roald is goed
woensdag a.s. 24 augustus om 12.00 uur bij VVV Voorthuizen Smidsplein 10 tegen over AH.
Ik kom met mijn licht grijze VW transporter en Fiets.
groet Frans
[quote="“hong1, post:9, topic:164472"”]
Hi Frans,
Zie je morgen aldaar,ik geef je nog mijn e-adres indien er onverwachts iets tussen komt,roaldhaan@gmail.com
Ik zal arriveren op een blauwe Rih en misschien helemaal fietsen of per trein vanaf Amersfoort.
tot morgen,
Roald