Het lukt maar niet om een reisgenoot te vinden om vanuit NL naar India mee te fietsen. Wellicht ligt het probleem in de richting van de aanstaande oorlog in het M-oosten? Of zijn er gewoon geen avonturiers meer? Wie zal het zeggen? Ben dus nog steeds op zoek naar een gelijkgestemde fietsavonturier en houdt hierbij alle opties open m.b.t bestemming/vertrekdatum etc. Wil gewoon vanaf deze zomer 4 à 5 maanden vanuit Nederland ( naar het zuiden of oosten) gaan fietsen. Wie heeft zin / tijd / lef om mee te gaan?
Alle suggesties zijn welkom en alle opties nog open!
Het is dus nog niet gelukt om een fietsmaatje te vinden. Ik ben nog steeds van plan om op 1 juli te vertrekken via de Balkan. Als je nog eens in Maarssen bent, de uitnodiging voor een biertje staat nog steeds.
Ik had intussen wel een partner gevonden, die mee wilde. In ieder geval t/m Turkije. Maar zij was een vrouw, en dat vond mijn echtgenote geen goed idee.
Nee nog niemand gevonden. Ik kan me voorstellen dat je vrouw er niet op zat te wachten dat je met een vrouw op stap zou gaan. Ik zou het ook niet fijn vinden als m’n vriendin een half jaar met een vent op stap zou gaan.
Ik zal deze week even bellen. Helaas lukt dit weekeinde niet, maar volgende week heb ik wel tijd.