Hallo reizigers,
Wat een titel. Want de meeste reisjes tasten juist je portemonnee aan. Maar dat bedoel ik niet natuurlijk. Vanaf 2007 heb ik het reizen ontdekt! En dat heeft mijn leven enorm verrijkt! Samen met m’n vrouw hebben we sindsdien leuke reisjes gemaakt. Het samen delen van deze ervaringen maakt het reizen nog mooier.
Na 2x naar Australië, 2 x USA, Costa Rica en Curacao kunnen we een toch een beetje meepraten als reizigers. De wat onze volgende bestemming is is telkens weer een verrassing. Ieder jaar laten we ons inspireren door ons gevoel. Dat we familie hebben in Amerika en Australië speelt daar ook wel een rol in.
Ook dit jaar hebben we lang zitten dubben. Iets nieuws, een nieuw land. Haha en toch kwam onze liefde voor Australië weer bovenborrelen! Dus Yes! We go Down Under again!! Een combinatie van 2 weken rondreis met daaraan vastgeplakt een familiebezoek in Cairns. Altijd handig om daar familie te hebben! Daarvoor van Sydney naar Brisbane via Blue Mountains, Hunter Valley Goldcoast. Vanalles wat! Nog ff wachten tot Juni!
Groeten Arno
Hoi aflelarge,welkom op wereldwijzer!
Nou het land van downunder is de droom van elke reiziger,populair bij zowel backpackers als vakantiegangers.
Je zal wel veel tips hebben over dit prachtig land ?
Wel je kan altijd een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,aflelarge !
groet,georgessiam.