Al sinds vele jaren trekken we er 2 tot 3 keer per jaar op uit. Om 5 of 6 weken een land of regio in Europa per camper te ontdekken of om een lange reis buiten Europa te maken. Zo trokken we voor lange tijd met de camper door Noorwegen, Italie/Sicilie en Portugal/Spanje. Ook maakten we lange reizen in Thailand, China, Amerika, Zuid Afrika, Egypte en Turkije.
In totaal bezochten we tot nu toe zo’n 32 landen.
Vrijwel alle reizen werden door ons zelf ontwikkeld en georganiseerd, inclusief de wijze van vervoer, te bezoeken bezienswaardigheden, routes en overnachtingen. Momenteel zijn reizen 2014, Vietnam en Noord Amerika/Canada in ontwikkeling.
We willen onze kennis en ervaring in het ontwikkelen van reizen graag ook beschikbaar stellen aan anderen. Daarom zijn we beschikbaar om voor andere toekomstige reizigers reizen te ontwikkelen. Als iemand graag op eigen gelegenheid een lange, verre reis wil gaan doen maar geen tijd of kennis/bekwaamheid heeft om die reis te organiseren dan kan die daarvoor bij ons terecht. We geven dan een advies mbt vervoersmogelijkheden (en waar te boeken), reisroutes, dagenplanning, overnachtingen, kostenindicaties.
Hallo Jpmtilburg, welkom op Wereldwijzer!
Dat is al een mooi aantal landen die je hebt bezocht. Ik deed zelf in 2010 Noord-Amerika, vooral de Nationale Parken zijn erg om aan te raden.
Op Yellowstone NP na hebben we die mooie parken drie jaar geleden ook gedaan. Wij vonden Brice het allermooist. En jij? Komend jaar gaan we Glacier en Yellowstone zeker in ons programma meenemen.
Ik heb Bryce bij zonsopkomst meegemaakt en dat was wel erg indrukwekkend!
Yellowstone is ook erg mooi, deed me erg aan Nieuw-Zeeland denken met al die geothermische activiteit overal in het park.
Al ooit de overtocht port Hardy naar Bella Coola gedaan?
Nee, ik ben alleen bij de Niagara watervallen even een middagje in Canada geweest, meer niet.
Op het Canada forum kan Jurjen je hier misschien wel verder mee helpen!