Hallo allemaal,
Ik ga vanaf volgende week met mijn vriendin een rondreis van 3 weken maken door Thailand. Ik heb/had mijn hele schema klaar, echter vanwege de protesten heb ik een aantal vragen over het reizen van en naar Bangkok.
Na de eerste paar dagen Bangkok willen we naar Kanchanaburi gaan. We waren van plan om vanaf het victory monument een minibus te nemen naar Kanchanaburi. Dat gaat op dit moment niet lukken heb ik gezien!? Weet iemand hoe ik nu tijdens de protesten het makkelijkst naar Kanchanaburi kan reizen?
Na 3 dagen Kanchanaburi willen we via Ayutthaya met de nachttrein naar Chiang Mai. Ik heb gelezen dat we deze treinkaartjes op het station hua lamphong kunnen kopen, maar daar staat het momenteel ook vast… Kan ik deze kaartjes ook op het station in Ayutthaya kopen? Of ergens anders?
Vanaf Chiang Mai waren we van plan om met de nachttrein terug naar Bangkok te gaan en dan vanaf Bangkok met minibus naar Koh Chang te reizen. Het lijkt me dat dit op het moment ook niet zo’n goed plan is!? Weet iemand hoe ik deze reis nu het beste kan maken?
Alvast bedankt voor je antwoord!
Gr Niek