Voor diegenen die een reis naar Brazilië overwegen/plannen is er goed nieuws : **
de Braziliaanse Real heeft op minder dan 3 maand tijd al bijna 17% aan waarde verloren tov. de Euro**.
**Brazilië is dus weer op weg om een top-bestemming te worden voor de zomervakantie 2012 dankzij de veel goedkoper geworden reismogelijkheden.
**
Geniet ervan mensen !
Ik vond het toch niet goedkoop. Het is maar iets goedkoper dan in Europa maar wat een prachtig land, vriendelijke mooie mensen en een goed sfeertje:cheer:
19-jun Brussel Midi Station Amsterdam 06:18-08:58
Amsterdam Rio de Janeiro (Galeao Intl. Apt.) 11:15-17:55
26-jun Rio de Janeiro(Galeao Intl. Apt.) Amsterdam 20:05 -2:20+1
Amsterdam Brussel Midi Station 13:31-15:10
Op de website van bijv KLM zelf kun je als vertrekstation antwerpen of brussel centraal invullen. Mochten zij geen trein+vlieg combi’s meer beschikbaar hebben, kijk dan op bijv vliegwinkel.nl
Ik heb zelf de bus naar brussel gepakt met eurolines 13 euro en een nachtje in een hotel naast midi station geboekt voor 45 euro. Hetzelfde ticket vanaf amsterdam was 300 euro duurder, heb dus alsnog 240 euro bespaard. Het kost je alleen wel een halve dag extra, maar combineer het met een leuk dagje belgie.
Oh ja en ik woon hier, een retourtje was voor mij goedkoper dan een enkeltje. Reken voor een hostel op zo’n 40 reais per nacht, een hotelkamer/privekamer zo’n 100 reais ( vaak dezelfde prijs bij 1 of 2 personen) in rio.
Wimdu is verder ok, toevallig laatst iets voor een flink bedrag bij ze geboekt voor een appartement in Brazilië. Enige nadeel was dat ik alles in één keer moest voorschieten. Houd ik niet zo van.