Goedkope Tickets!!!

Dit wil ik met jullie delen :zon02:

Naar Brazil vanaf 575,-

Vertrek eind januari of begin februari 2013!!!
Dus voor diegene die carnaval in Rio willen vieren, dit is je kans!!!

Amsterdam - Rio de Janeiro

Zie cheaptickets.nl of ebookers.nl

Succes,

Danielle

Voor als je tijd en zin hebt om Rio de Janeiro met New York te combineren: Amsterdam - Rio - New York - Amsterdam 445 euro inclusief alle belastingen en toeslagen en goedkoper dan een retourtje New York of een retourtje Rio!

Bijvoorbeeld:

Amsterdam - Rio de Janeiro op 6 maart 2013
Rio de Janeiro - New York op 13 maart 2013
New York - Amsterdam op 20 maart 2013

of

Amsterdam - Rio de Janeiro op 7 november 2012
Rio de Janeiro - New York op 18 november 2012
New York - Amsterdam op 22 november 2012

Boek via bijvoorbeeld expedia of ebookers en kies voor ‘meerdere bestemmingen’. Je vliegt dan met Delta Airlines en/of KLM

Perfect, zo goedkoop heb ik het nog niet gevonden!

Hallo, hebben jullie ook tips voor het boeken van een enkele vlucht brussel-Belém?
Het goedkoopste dat ik tot nu toe vond is met Condor aan 515€ per persoon. Nadeel is wel dat er maar 20kg bagage / pp is toegestaan.

Thanx voor de tips. Ik heb zelf een vlucht van adam naar rio gevonden voor 370… maar dit is een enkele reis.
Is dit een oke prijs of betaal ik dan toch nog wel veel?

Best goedkoop!

Ja, alleen die prijs geldt alleen als je ook een retour koopt, En de data kwam voor mij niet uit helaas.
Wel nu een retour gevonden voor 760 heen en terug Adam-BA rechtstreeks, denk niet dat ik het goedkoper ga vinden!

Vooral niet via cheaptickets boeken. Heb me 2x laten naaien door hun door al die extra kosten die ze tellen. Als je dan een ticket wilt wijzigen tellen ze er gerust een paar honderd euro bij. En nee dat was niet door de kosten die de luchtvaartmaatschappij berekend. Je kunt namelijk niet zelf je tickets telefonish wijzigen als je via hun boekt. Dus gewoon kijken op hun site en dan rechtstreeks boeken bij de luchtvaartmaatschappij is mijn tip!

Misschien ook maar eens hier kijken? http://leukereisjes.nl/tag/tipstricks/

1 like

Ik had vorig jaar mijn beste deal via vliegtickets.nl. Service was uitstekend en je betaalt er maar een klein bedrag aan zogenaamde dossierkosten. Deze zijn echter veel lager dan bij worldticketcenter en cheaptickets. Voordeel van het boeken via een dergelijke website is dat er vaak couponcodes kunnen worden gevonden waarmee je die dossierkosten zo hebt gecompenseerd. Bovendien bieden dergelijke websites (vooral in het laagseizoen) exclusieve aanbiedingen voor bepaalde stoelen en routes. De prijzen liggen dan vaak lager dan wanneer je direct bij de luchtvaartmaatschappij boekt. Dit komt omdat zij vaak veel stoelen inkopen op een bepaalde (populaire) route opdat ze deze vervolgens voor een concurrende prijs kunnen aanbieden.

Zie ook: Goedkope vliegtickets naar Brazilië