Reizen en verblijven aan de costa blanca voor een paar maanden!

Hai,

Mijn naam is Sofieke en ik ben 23 jaar. Ik ben in februari afgestudeerd en heb alles op alles gezet om een master te doen in Alicante, maar dat gaat op het laatste moment helaas niet door. Ik heb vorig jaar een tijdje in Valencia gestudeerd en sindsdien mis ik het zo erg dat ik alleen maar terug wil. Ik spreek ook al vloeiend Spaans en voel me echt thuis daar. Ik ga in augustus wel voor 3 weken naar Alicante om een taalcursus te doen en lekker op het strand te liggen en uitstapjes te maken en te partyen, maar omdat mijn jaar nu nog niet ingevuld is lijkt het me heel gaaf om nog een mogelijkheid te zoeken om daar langer te kunnen blijven. Mijn voorkeur gaat uit naar Alicante of Valencia en vind het leuk om af te reizen naar andere plaatsen en de Balearen bijvoorbeeld. Ik houd wel van gezelligheid, en zoek daarom iemand die ongeveer dezelfde plannen heeft en ook zin heeft om daar een baantje te zoeken en verder te genieten van het strand, de cultuur en de omgeving. Als je geïnteresseerd bent, let me know!

Adiós, Sofieke

Hey Sofieke,
Ik zag je advertentie…spanje is idd super.
Ga op 10 juli een talen cursus doen spaans in Malaga.
Lijkt het je leuk mee te gaan?
Groetjes

hee!

bedankt voor je reactie, maar ik ga dus al een talencursus doen…niet echt op zoek naar een tweede talencursus, wel naar reisgenoten voor erna :wink: veel plezier iig!!