Hallo,
Ik ben van plan om in sept. of (begin) okt. een taalcursus/ reis te gaan doen in Spanje. Mensen die ook dit idee hebben en ook graag met een reismattie reizen? Ik heb namelijk nog nooit alleen gereisd en vind het best spannend. Ik heb verder nog geen concreet idee waar en met welke organisatie?
Mensen die suggesties/ ideeën/ interesse hebben?
Saludo,
Annelien.
Hola Annelien,
Leuk en spannend dat je naar Spanje wilt voor een talenreis. Ik heb zelf ook een beetje lastminute geboekt en vertrek zondag 29 augustus naar Alicante, daar ga ik 4 weken Spaanse les volgen. Ik heb het geregeld via Studytravel. Erg prettige organisatie.
Verder heb ik in 2007 in La Herradura op een talenschool stage gelopen en zelf ook lessen gevolgd. Dit is ook een erg mooi klein dorp in het zuiden van Spanje.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en hopelijk tot ziens:zon02:!!!
Groetjes,
Gerda
Hallo Gerda,
Ik heb een taalcursus geboekt voor 8 weken in Alicante maar dan vanaf oktober. Kun je mij laten weten hoe het je is bevallen?
En verblijf je in een gastgezin of appartement?
Groetjes Renske
Wow wat toevallig! Leuk om te horen! Als het nou zo goed bevalt, zie ik je misschien nog wel (als ik besluit langer te blijven)!
Ik heb gekozen voor een appartement (met 1-p slaapkamer)!
Ik hou je graag op de hoogte.
Succes met alle voorbereidingen. Ik vind het ook enorm spannend en beetje eng hoor!
Groetjes,
Gerda