Reizen door Zuid-Afrika met ADHD medicatie (ritalin) ??, graag malariavrije gebieden

Hoi,

Wij willen een rondreis gaan maken in zomervakantie van 2012. Dat is in de periode van 2 juli tot 10 augustus. We willen graag in die periode 3 weken gaan. Langer gaat niet i.v.m. ons werk.
Onze kinderen zijn dan 8 en 11. Ik wil graag naar malaria vrije gebieden, omdat beide kinderen al medicatie hebben voor ADHD. Dus ze krijgen al genoeg rotzooi naar binnen en dat wil ik niet al te veel combineren met andere rotzooi medicatie.
Dus kan iemand mij vertellen wat leuke en malaria vrije stukken in oost zuid afrika zijn. Wij willen zelf een rondreis gaan maken met een huur auto. Ook wil ik graag van te voren alle slaap plaatsen vast gelegd hebben, omdat ik dat rustiger vind voor onze kinderen en dus ook voor mij.
Is er toevallig ook iemand die mij kan vertellen waar ik moet zijn voor het invoeren van de ADHD Medicatie, want dat moet ook al als ik naar zuid frankrijk ga, dus dat zal dan als we naar Afrika willen zeker moeten. Ik denk dat ik er wel achter ga komen, maar misschien is iemand ons al voor geweest, dan is dat gemakkelijker.
Verder zijn alle tips welkom.

Alvast bedankt voor alle informatie.
Groetjes Mijntje