Ik vertrek in januari naar Australië, maar ben nog altijd aan het zien voor een goeie reisverzekering. Dit voor hospitalisatie e.d.
Ik heb een werkvisum voor een jaar, maar denk daar te zien hoelang ik blijf. Welke reisverzekering wordt het best aangeraden? Ik dacht eigenlijk om er daar een af te sluiten, of wordt dit afgeraden?
Europ-assistance kent het probleem dat je maar voor 6 maanden kunt verzekerd zijn, waarna je maandelijks moet verlengen. Voor een jaar zou ik zo al aan 524 EUR zitten…
Ik ben nederlander maar ik denk dat de meeste verzekeringsmaatschappijen ook wel belgen verzekeren hoor.
Probeer het eens bij Elvia of de Europeesche verzekeringen. De firma travel-active biedt een tasman verzekering en ohra moet ook nog iets nieuws hebben. Gewoon even de websites bekijken.
Een kennis van mij, die ook in België woont heeft zijn globetrotterreisverzekering afgesloten bij http://www.reisverzekeringkorting.nl, krijg je ook 10% korting, scheelt weer.
Hij heeft me wel verteld, dat je dan een e mail moet sturen naar [EMAIL=“info@reisverzekeringkorting.nl”]info@reisverzekeringkorting.nl, omdat Belgische postcodes online niet herkend worden.
Ook bij Tasman is het geen probleem om je te verzekeren als je in België woont. Je kunt de verzekering geheel online afsluiten, neem anders eens een kijkje op www.tasmanverzekeringen.nl.
Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact op.
Kijk die kende ik nog niet!
Ziet er goed uit en niet al te duur aan het zien!
Alleen die rechtsbijstand? In wat voor een situatie zal die handig zijn?
Ik kan me zo snel niks bedenken als ik ga backpacken en werken…
Op het onderdeel Rechtsbijstand kun je een beroep doen wanneer je een conflict zou krijgen met iemand waarbij je juridisch advies nodig hebt of bijv. begeleiding bij een rechtszaak. Dit kan bijv. aan de orde zijn als iemand anders aansprakelijk is voor aan jou veroorzaakte schade, of wanneer je een geschil hebt met iemand over een overeenkomst die je in rechtstreeks verband met je reis hebt gesloten.
Als je op één van de reisdoelen klikt en dan op het tabje “Voorwaarden” dan vind je een link naar de Algemene Voorwaarden.
In artikel 34 vind je meer informatie over de rubriek Rechtsbijstand.
Wij hopen dat dit je vraag voldoende beantwoord. Anders vernemen we graag van je.
Met vriendelijke groet,