Ik heb eens een vraag ivm een reisverzekering. In juli vertrek ik voor 6 maanden naar Australië.
Omdat we thuis grensarbeiders zijn is het niet mogelijk om via mijn ziektekosteverzekering verzekert te zijn in Australië die 6 maanden.
Ik wordt steeds van de ene instantie naar de andere gestuurt en weet echt niet meer waar ik nu een goeie verzekering kan vinden.
Ik heb nu geinformeerd bij DKV, en zij zouden alles dekken tegen 200€ per maand. Is dit niet erg veel ? En heeft nog iemand dit zelfde probleem ? Hopelijk kan iemand mij helpen…
mijn advies neem contact op met Joho die hebben zeer veel ervaring met verschillende verzekering voor mensen die op reis gaan over ergens anders gaan wonen.
Ja, dat lijkt me zeer duur maar waarschijnlijk komt dat omdat je zes maanden wegblijft. Bij de meeste reisverzekeringen mag je maar 3 maanden aaneensluitend wegblijven. Ter info: wij betalen 350 euro voor een jaar (wereldwijde dekking, de World Protection Gold van Allianz). Misschien toch eens informeren of zij een formule hebben die de volledige zes maanden dekt. Je bent vast niet de enige die voor zes maanden de wereld intrekt.