Reisverhalen gevraagt

Beste lezer,lezeres.

Om het heel kort te houden ben ik op zoek naar mensen die hun reisverhalen willen opsturen naar mij. Ik ben op het moment bezig zoveel mogelijk verhalen te verzamelen en deze te bundelen, om zo een rondreis te maken over de hele wereld. Dit is echter niet zomaar een bundel, dit is voortgekomen uit een weddenschap

De bedoeling is om hiervan een boek uit te brengen en deze wordt geprobeerd op te markt te brengen met als doel, de opbrengt te doneren aan diverse doelen.

Waarom deze manier?

Wij zijn van mening dat reizen een brede doelgroep heeft, iedereen reist.
Maar een deel van die reizigers komen ook in landen, werken of hebben vrijwillegerswerk gedaan waar bijvoorbeeld kinderen niet naar school kunnen, niet kunnen lezen en niet kunnen schrijven. Dit is maar een klein voorbeeldje.

Er wordt overgings nog niets gedaan met het verhaal wat wordt opgestuurd. Echter hij wordt wat bijgetekend, en na goedkeuring wordt deze dan hopelijk gepubliceerd.

Wij zoeken echt alle mogelijk verhalen, help ons en daarmee iedereen.
Ik kan natuurlijk heel makkelijk internet af, en alles kopieren en plakken. Dit is niet netjes en daarom vraag ik het op deze manier.

Bij voorbaat dank voor Uw medewerking,

Marcel

E:mail [EMAIL=“marcel.j.visser@gmail.com”]marcel.j.visser@gmail.com

Hoi Marcel,

Mijn reisverhaal over Oeganda & Kenia staat op www.reisbegeleider.com in het forum. Je kan een rustig bekijken of dit iets is wat je zoekt. Zo ja laat het me dan maar even weten.

Hoi Marcel,

Mijn verhalen over mijn tijd vrijwilligerswerk & reizen door Ghana staan op internet: http://ingie.waarbenjij.nu.
Mocht je het iets vinden, laat het me dan weten! En mocht je het boek uit kunnen brengen en een doel zoeken om aan te doneren. Het weeshuis waar ik heb gewerkt is een zeer waardevol project :wink:

Groetjes,
Inge

Een groot deel van onze reizen staat op:

www.bjusterbaarlik.nl

(o.a. Syrie, Jordanie, Egypte, Sri Lanka, Istanbul, Lombok, Corsica…)