Wellicht een leuk idee om hier uw tips en/of website te plaatsen als deze informatie geeft over reizen in .Indonesië. Graag niet commercieel daar zijn er al genoeg van!
Mijn eerste tip: kijk eens op http:www.peterboom.nl barstens vol mooie foto,'s en reisverhalen .
Verslagen met foto’s van mijn (inmiddels meer dan 10) reizen naar Indonesie. Eilanden die ik bezocht en beschreven heb: Sumatra, Java, Bali, Gili’s, Lombok, Flores, Sumba, Alor en Sulawesi.
Aangezien ik een tijdje op Batam en op Bali gewoond heb, is er ook het een en ander terug te vinden over het leven in Indonesie.
Mijn weblog gaat niet alleen maar over reizen, maar over alles met betrekking tot Indonesië. Vandaag heb ik een artikel geschreven dat denk ik wel in dit topic past, over de mooiste stranden van Indonesië. Logischerwijs is dat een overzicht dat voor discussie vatbaar is. Zie ‘Top 11: mooiste stranden van Indonesië’.
Nog lang niet alles gezien of gelezen maar onder de indruk van uw werk. Heel boeiende verhalen/info en prachtige foto’s.
Kortom een must to see voor iedereen die iets heeft met Indonesië . Schitterend stukje werk, bedankt daarvoor.