Reistijd vliegveld Agadir-centrum

Gaat er een rechtstreekse bus vanaf het vliegveld naar het centrum van Agadir? Hoelang doe je erover?

Hallo Heidi

Een kleine 10 minuten…

Normaal gezien zijn er steeds bussen die pendelen en genoeg Taxi’s
Maar neem niet de eerste beste taxi, maar vraag rond naar de prijzen en neem de beste bod .

Altijd afdingen in agadir, want ze vragen meestal driemaal zoveel, omdat ze weten dat toeristen afdingen .

Dus hun gevraagde prijs door 3 delen , en laat je niets opdringen

Wees hard …

Verder is het een mooie streek ( Ik verkies marrakech )

1 like

de reistijd naar het centrum is toch wel zeker 20 minuten als er weinig verkeer is en de taxi’s vragen vaak tussen de 200 en 250 Dhm, waarschijnlijk kun je wel wat afdingen.

Frank

1 like

Bedankt voor de reactie. Is het taxi-tarief per persoon, of voor 4 personen?

Ik denk dat het een tarief per taxi is, niet per persoon.

Frank

1 like

Merci, ben blij dat er toch reacties komen.
Doei

Vanaf het vliegveld gaat er bij de uitgang een bus naar Ingezane (kwartiertje ongeveer, 4 Dirham). Dat is een redelijke hub vanaf waar je weer makkelijk kan overspringen op een andere bus naar Agadir (ongeveer 6/7 Dirham p.p.). Prima te doen!

1 like

Het tarief van de taxis naar het centrum van agadir is overdag 150 dirham en in de nacht 200 dirham.
Als je meer dan 50 kg bagage bij je hebt kunnen ze 50 dirham extra vragen. Dit zijn door de overheid vastgestelde tarieven.
Met bagage met de bus lijkt me geen goed idee. Overstappen in Inezgane al helemaal niet.