reisschema

Hallo
Voor de voorberiding van onze ris naar Australie
heb ik het volgende schema reeds opgesteld

  1. Sydney
    2.Sydnye
    3.Vlucht Cairn Namiddag
    4.Cairns Mossman- DaintreeNp- Cape Tribulation
    5.Cape Tribulation- Port douglas
    6.Port Douglas
    7.Port Douglas -Cairns
    8.Cairns-Mission Beach via tablelands
    9.Mission Beach-Arlie Beach
    10.Arlie Beach
    11.Arlie beach-Enguella
    12.Enguella-Rockhampton
    13.Rockhampton-Hervey Bay
    14.Hervey Bay
    15.Hervey Bay-Noosa Head
    16.Noosa Head-Brisbane
    17.Brisbane
    18.Brisbane-Byron Bay
    19.Byron Bay-Bellingen-DorrigoNP
    20.DorrigoNp-Muswellbrook
    21.Muswellbrook-Kaoomba
    22.Katoomba
    23.Katoomba- Sydney

27Sydney-Auckland

Ik heb nog een tijdspanne van 3 dagen .
Iemand suggesties of dingen die er zeker nog inmoeten. Graag reacties

Alvst bedankt :dag:

Ik zou bijna zeggen, die paar dagen ‘verlies’ je onderweg zo maar Ten noorden van Brisbane zijn de Glasshouse Mountains de moeite waard, net ten zuiden van Brisbane Lamington NP en het hippiedorp Nimbin.
Eerder is de Sarina - Marlborough Road via Lotus Creek een aparte ervaring. En als je nog niet genoeg dieren hebt gezien is Australia Zoo, bij Beerwah en de Glasshouse Mountain of zo maar goed voor een (halve) dag

Dus nog even googelen.

Groet,

Willem

1 like

Hallo Willem
Hebben jullie de Sarina - Marlborough Road via Lotus Creek zelf gereden en is dit te doen heb een paar beelden bekeken en ziet er toch wat creepie uit!!!

Izafenno

Hoi,

volgens mij ben je in de war. We hebben hem gereden en er was niets mis mee. Is de hele lengte geasfalteerd, een rustig landelijk alternatief voor de Highway 1 waar je snel genoeg van krijgt. Welke beelden heb je bekeken trouwens, daar ben ik wel benieuwd naar.
Maar je kunt in Sarina altijd nog even navragen. Bij een tankstation of de politie.
Hier is het nummer van het tankstation in Lotus Creek, die zou je ook nog even kunnen bellen vanuit Sarina: 07 4950 7135

1 like