Ik wil graag weten of dit schema wat is of dat ik het echt anders moet doen.
Eerste x Japan. Bedankt voor de moeite
[ol]
[li]Aankomst Tokyo
[/li][li]Tokyo
[/li][li]Tokyo met een sidetrip naar Kamakura
[/li][li]Tokyo
[/li][li]Tokyo met een sidetrip naar Hakone
[/li][li]Tokyo
[/li][li]Tokyo - Nikko
[/li][li]Nikko
[/li][li]Nikko - Nagoya
[/li][li]Nagoya met een sidetrip naar Kiso valley
[/li][li]Nagoya - Hiroshima
[/li][li]Hiroshima met een sidetrip naar Miyajima
[/li][li]Hiroshima - Himeji castle - Kyoto
[/li][li]Kyoto met een sidetrip naar Amanohashidate*
[/li][li]Kyoto
[/li][li]Kyoto met een sidetrip naar Mount Koya
[/li][li]Kyoto
[/li][li]Kyoto met een sidetrip naar Nara
[/li][li]Kyoto
[/li][li]Kyoto - Osaka
[/li][li]Osaka met een sidetrip naar Takedeo
[/li][li]Osaka airport - Amsterdam
[/li][li]
[/li][/ol]
Hoi Ron, ik vind je reisschema lekker relax want je bent overal een paar dagen en van daaruit ga je lekker trips maken, zodat je de steden waar je bent goed en rustig kunt verkennen.
Veel plezier!!!
Hoi Ron, alvast complimenten voor je site, die ziet er supermooi uit. Nu nog vullen met de mooie verhalen van de avonturen die je gaat beleven.
1 dingetje over de railpas. Je geeft al aan dat je die ruim van te voren moet bestellen, maar wees daar niet te vroeg mee. De voucher moet namelijk binnen drie maanden na aanschaf worden omgeruild voor de echte pas (in Japan)
Dank voor het compliment :), Je hebt helemaal gelijk maximaal 3 maanden van te voren. Ik zal het aanpassen, wil niet dat iemand ineens een pas 6 maanden van te voren koopt omdat hij/zij las ruim van te voren.
Ik ben niet zo bang om mijn geld kwijt te raken, heb een doorlopende reis en annuleringsverzekering waarop ik het kan verhalen. Maar ga er vanuit dat dat niet nodig zal zijn. Plus een week van te voren zou voor mij te dicht op mijn reis zitten ivm het eventueel fout gaan van een levering etc. Ook bedankt voor het compliment. Uiteraard ook bedankt voor het meedenken