Als alles goed gaat ga ik eind september richting Azië waar mijn wereldreis begint! Mijn eerste stop is Sri Lanka. Ik ben van plan om in drie weken het eiland te ontdekken. Dan wil ik naar Bangkok, om vanuit daar Laos en Vietnam te ontdekken en om even kort te stoppen in Cambodja. Afgelopen oktober heb ik voor drie maanden gewerkt en gereisd in Cambodja en ken ik het lang behoorlijk goed. In de maand december wil ik in naar Bali en daarna reis ik af naar Australië om mij daar voor langere periode te vestigen en te werken. Hopelijk ben ik na ruim acht maanden nog niet uitgekeken op reizen, want dan wil ik gelijk mijn avontuur voortzetten naar Zuid-Amerika.
Ik ga deze reis alleen maken, maar als mensen op mijn pad komen die dezelfde reis in gedachte hebben mogen mij altijd een berichtje sturen. Dit is mijn plan die ik voor ogen heb, maar het kan altijd anders verlopen… Ik hoop zeker inspirerende mensen te ontmoeten en om nieuwe vriendschappen te maken. Verder ben ik 26 jaar oud en heb ik pedagogiek gestuurd. Ik kom uit een klein dorpje en woon momenteel nog in Amsterdam. Ik ben nieuwsgierig ingesteld, altijd in voor iets nieuws en houd van goede gesprekken. Ook ben ik maatschappelijk betrokken. Ik wil tijdens mijn reis veel leren van de verschillende culturen en mij misschien ook inzitten voor een leuk en interessant vrijwilligersproject! Ohja en ik houd van humor, satire en lach om mijn eigen grappen. Een veelzijdig en open persoon!