Reisgenote Azie!

Hallo meiden!

Ik ben Judith, ik ben 22 jaar en afgelopen juli ben ik afgestudeerd als hbo-v’er. Ik wil vanaf oktober ongeveer drie maanden op reis. Twee jaar geleden ben ik in Thailand, Cambodja, Maleisie en Indonesie geweest met een vriendin. Ik wil graag weer samen met iemand een reis maken, omdat ik dat een stuk gezelliger vind!

Ik heb nog niet vaststaan welke landen ik wil bezoeken. India, Nepal, Sri Lanka, China, Laos en Vietnam staan in ieder geval op mijn verlanglijstje! Ik zou graag globaal de reis willen plannen en dan ter plekke bekijken wat leuk is om te zien of te doen. Ik reis het liefst lowbudget wat betreft eten, drinken en vervoer, maar voor bijvoorbeeld duiken of een mooie trektocht heb ik zeker wel wat geld over.

Spreekt dit je aan, dan hoor ik graag van je!

Groeten, Judith.

Hey Judith!
Nou onze plannen lijken wel veel op elkaar!
Ik ben ook naar Thailand, Cambodja en Indonesie geweest en wil ook heel graag een keer naar Laos en Vietnam, zo veel goede verhalen over gehoord!
En India lijkt me ook heel gaaf en zou ook graag naar Nepal willen en dan zo’n trekking doen daar!
Sri Lanka wee ik niet zo veel van maar is vast ook heel mooi :slight_smile:
en net wat je zegt ik geef mn geld liever uit aan leuke dingen doen en dan lekker lowbudget slapen en reizen, ik vind dat ook wel iets hebben eigenlijk :slight_smile:
maar goed ik had je al een berichtje gestuurd, zou het leuk vinden iets van je te horen!
groetjes! Dionne
xdionne86@gmail.com

Mijn plannen zijn inmiddels iets gewijzigd. Mijn idee is nu om in januari 2010 te vertrekken!

Jij ook? Dan hoor ik graag van je!