Reisplan Cuba- Dom rep. graag feedback en tips

Hallo allemaal!
Dit is mijn lang overnagedachte reisplan, ik wil het binnenkort vast te leggen.

Ik denk dat hij redelijk goed in elkaar zit, maar ik hoor graag op en aanmerkingen. Het is mijn eerste x naar Cuba en de Dom. Rep.
Tips ook altijd welkom

*terugreis Wijzigbaar jaarticket AMS-HAV,
vertrek 01- 04 retour 1 aug (is te krijgen heb ik geinformeerd en betaalbaar)
je mag maar max. 2 x 30 dagen in Cuba blijven.

*van maandag 06 april tot vrijdag 01 mei taal en danslessen incl accomodatie in HAV. (is een kwestie van vastleggen heb al alles uitgezocht)

terugreis wijzigbaar ticket HAVANA - SANTO DOMINGO
rond 4 mei tot 1 aug (moet ik nog even achteraan, zou geen probleem moeten zijn) Dit ticket is tevens mijn ik verlaat Cuba op tijd bewijs!
je mag officieel 3 maanden in DOM REP. blijven, maar langer geen probleem. (moet je kleine oprotpremie betalen bij weggaan)

Wil hier werk gaan zoeken als het bevalt. voor de eerste week reserveer ik een hotelletje en ga vandaaruit op zoek naar talenschool, werk en woonruimte.
Mocht het in Santo domingo niet lukken kan ik altijd naar de echte toeristenplaatsen gaan, Is goed te doen met bus heb ik begrepen en daar kan ik zeker werk vinden, al is het maar animatie tegen een loon van niets ofzo. Begin mei is ook nog een redelijke periode voordat het (Europese) hoogseizoen losbarst. Hebben ze toch mensen nodig!

Mocht het na 3 maanden bevallen wijzig ik mijn terugreis naar HAV en mijn terugreis naar AMS. Mocht het niet bevallen kan ik altijd terug naar huis of even terug naar Cuba of naar…, de vlucht vanuit Cuba naar Amsterdam is immers betaald.

Bedankt!!