Hoi, :dag:
Ik ben Sven, 22, momenteel leraar biologie, belg en ik ben van plan om volgend schooljaar (dus september 2009 tot juni 2010) loopbaanonderbreking te nemen om te reizen. Nu heb ik een vrij klein budget (iets meer dan 2000 euro) en da kan je uiteraard geen enorme wereldreizen gaan ondernemen. Daarom had ik gedacht aan vrijwilligerswerk. Zo krijg je eten en onderdak en heb je de kans het land te verkennen tijdens je vrije tijd. Ook doe je nog iets voor het goede doel. vrijwilligerswerk is ook een ideale manier om ECHT te integreren in en vreemd land.
Ik heb al wat opzoekingswerk verricht en momenteel zijn mijn plannen de volgende:
- eind september tot 20 december: Een natuurwerf in het westen van de USA ( voor info: http://www.wep.be/01285/nl/Jobs-Stages-Vrijwilligerswerk/Natuurwerven/USA/Natuurwerf)
- februari tot juni: een project in Ijsland, erkend door de EU (dit wil zeggen dat al je onkosten tot de laatste cent zullen worde teruggestort, ook je vliegtuigticket)
Deze plannen liggen nog niet vast en ik sta open voor ALLE andere voorstellen. (roadtrip USA, Azië, afrika, australië, … zowel goedkoop reizen als virjwilligerswerk is welkom)
Waarom nu deze mail?
Ik zie het niet helemaal zitten om alleen deze avonturen te ondernemen. Eigenlijk is dit het enige minpuntje aan dit hele verhaal. Daarom mijn vraag: zijn er bepaalde personen die zich voor een stukje kunnen vinden in deze plannen?
Wanneer er mensen onder jullie zijn die het evntueel zien zitte om enkele maanden met mij op te trekken (in de voorgestelde projecten of andere), dan moet je zeker wat laten weten!
Ik hoop snel veel reacties te horen
Hou je ni in, de gekste voorstellen zijn welkom, ik sta voor alles open zolang het maar lang, ver en goedkoop is, haha.