Hallo,
Ik ben Katrien, 25 jaar oud en zou graag een reis van twee weken maken, net na de kerst (rond 26 december) Bestemming: ik heb al enkele leuke reisjes gevonden nr Afrika - Ghana, Burkina, Senegal, … maar sta eigenlijk voor veel open. Ik zie het alleen niet echt zitten om heel alleen te gaan en vele groepsreizen zijn in die periode niet echt…
Interesse? Let me know!!!
Hoi Katrien,
Zou je in plaats van naar Afrika ook naar India willen gaan? Daar heb ik ook een paar leuke rondreisjes ontdekt. Ik zou dan wel iets langer willen gaan, maar dat geeft niet. Rondreizen wil ik samen met iemand doen, maar alleen nog een paar weken op een mooie plek blijven durf ik wel alleen aan.
Laat maar horen!
Sylvia (28 jaar uit Arnhem)
India zegt me ook wel iets omdat ik daar contact heb met een vroeger adoptiekindje, hij woont in Srikakulam, geen enkele rondreis komt in die regio, maar alleen naar die buurt is gevaarlijk. Als ik naar India ga, wil ik zeker langs hem gaan, kan ook voor onderdak zorgen… ik kan maximum 20 dagen weg…
groeties
Hoi Katrien,
Waar ligt Srikakulam precies? Hoe zou je daar kunnen komen? Op dit moment denk ik voor onze veiligheid vooral aan Zuid-India vanwege de verschillende aanslagen in noordelijke gebieden. 20 dagen is wel een mooie periode. Ik zou altijd nog een week langer kunnen blijven. In het zuiden heb je mooie regenwouden en tempels. Kijk ook eens op indiaonline. Daar staan mooie rondreizen om een indruk te krijgen. Als je na de kerst weg wilt, dan moet er wel gauw geboekt worden. Waar woon je? Ik woon in Arnhem.
Ik ben benieuwd waar het schip strandt/waar het vliegtuig landt!
Groeten Sylvia
Hoi Sylvia,
Srikakulam ligt heel in het oosten, moeilijk bereikbaar, … Ik denk niet dat dit nog geregeld kan worden voor de kerstperiode, daarom zou ik liever nog wachten met India, want als ik naar ginds ga wil ik zeker langs bij hem.
Zegt Mali, Costa Rica, … jouw iets??
groetjes, Katrien (woon in Belgie, vlakbij Maastricht)
Hallo Katrien,
Wat had je voor leuke ideeen voor Afrika, je aanvankelijke idee? En wat kosten die reisjes? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik als kind al naar Afrika wilde. Ik moet wel even wennen dat het dan dus geen India wordt. Maar de cultuurshock en de natuurpracht kunnen we ook in Afrika ervaren natuurlijk! Wil je dan rond de kerst gaan? En wat zijn jouw reisinteresses?
Ik hoor graag weer van je!
Een mooie avond en groetjes,
Sylvia
Dag Sylvia,
Ik heb een aantal leuke reizen gevonden in Afrika.
- twee weken Senegal: logeren in dorpje tussen de bevolking, is net een muziekfestival en vele natuurexcursies mogelijk (circa 1500 euro)
- twee weken naar Mali: rondreis (circa 1600 euro)
- rondreis burkina, mali en ghana (drie weken:2000 euro)
Anders moet je me mailen, dan kunnen we daar wat meer afspreken : [EMAIL=“katrien_j@hotmail.com”]katrien_j@hotmail.com
Wat zou jij graag willen.
Vele groetjes
Katrien
Dag Sylvia,
ik heb nog het een en ander opgezocht vandaag, ik begin stilaan te popelen, dus hoop dat ik nog iets van jouw zal horen. die reis naar mali spreekt me wel aan, meer info op www.kriskras.be, dat zou 27 december vertrekken zijn tot 10 januari. Ofwel met djoser vertrekken op 2 januari tot 19de.
ik hoor graag meer van je, [EMAIL=“katrien_j@hotmail.com”]katrien_j@hotmail.com
groetjes
Katrien