Reispartner gezocht voor georganiseerde reis ( rondreis China )

Hallo,
Ik ben een vrouw van 62 jaar, getrouwd, twee dochters.
Ik ben werkzaam in het onderwijs en op zoek naar een reispartner om een verre georganiseerde reis te maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een reis naar China, maar ook heb ik interesse in een reis naar Zuid-Amerika, Peru.
Ik ben wel gebonden aan de schoolvakanties.
Ik hoop op enthousiaste reacties.

hallo

Ik ben Afsa, vrouw van 62 weduwe en 4 volwassen kinderen. Omdat mijn dochter nu een kindje heeft kan ze niet meer met mij op reis en alleen reizen denk ik niet dat ik dat zou leuk vinden. Ik heb gewerkt in het onderwijs als onderwijs assistente, nu zit ik thuis. U advertentie spreek me erg aan en ik heb geen voorkeur voor de bestemming. Ik kom uit Rotterdam.

Mvg Afsa

Beste Afsa,
Bedankt voor je reactie.
Ik vind het erg leuk om zo’n positieve reactie te ontvangen.
Vind je het leuk om eens af te spreken om te kijken of het klikt?

Groetjes,
Maria

Beste Maria,

Wat leuk, om u reactie te lezen. Ik zou heel erg leuk vinden om af te spreken. Waar komt u vandaan? Ik uit Rotterdam.

Gr afsa

hallo Maria,

hierbij stuur ik u mijn email adres in het geval dat u nog een reisgenoot nog zoekt: afsa54@hotmail.com.

Mvg Afsa

Beste Maria,
Ik ben benieuwd of je al een reispartner gevonden hebt. Ik ben een vrouw, 60 jaar, gehuwd, en zoek eveneens iemand om een georganiseerde reis (bij voorkeur naar China) mee te maken. Ik hoor graag van je of jij jouw plannen al rond hebt.
Met vriendelijke groeten,
Elisabeth.

Dag Elisabeth, ik heb wel contact met iemand, maar nog niets definitief. Misschien kunnen we elkaar eerst leren kennen? Ik woon in Alphen aan de Rijn.
Als je wilt kunnen we een afspraak maken. Met vriendelijke groet Maria.

Beste Maria,
Ja, dat lijkt mij prima. Zullen we een afspraak per mail maken?
Mijn mailadres is ronborg@ziggo.nl.
En weer met vriendelijke groeten,
Elisabeth.